• Missciss

Mammalediga som vill ses?

Har startat trådar förr om detta, men gör ett försök igen =)

Är hemma med min snart 1-åriga dotter. Vi behöver folk att umgås med på dagarna. Spelar ingen roll om du har barn eller inte. Vi bor norr om stan. Spelar ingen roll vart du bor heller, men det är ju lättare att ses ju närmre man bor.

Någon som vill hitta på något?         

• Svar på tråden Mammalediga som vill ses?
  • Missciss

Kommer vara hemma minst till sista september. Självdå?
    Vilket datum blir din son ett?
    Min dotter fyller 20 juni :)

• Missciss

Du som bodde på Ekerö.. Lagunen, har du varit där? Tänkte på vattnet, om det är badvänligt? (För oss badkrukor ;)

• Nangijala

Jag ska vara hemma till januari :) han fyller ett år 30juni. Då kan vi säkert ses när vi flyttar upp om inte innan, åker upp titt som tätt hela sommaren till Vallentuna!

• Missciss

Ja låter trevligt!
    Hör av dig om ni e här nåt i sommar, innan ni flyttar :)

• Nangijala

Vi åker upp på onsdag nästa vecka och stannar till måndag :) vet du om det finns någon öppen förskola i närheten?

• Gaboowee

Lagunen var jag vid nästan varje dag förra sommaren. =) Riktigt härligt badställe och vattnet var det inget fel på alls! Men man ska se till att vara där tidigt om man vill ha en bra plats, blir snabbt mycket folk.

• Missciss

Hej! Jag vet bara en öppen förskola inom gångavstånd. Har bara varit där två ggr å andra gången var det tomt när jag kom ;)

Min sambo är ledig två veckor nu, så vi har rätt fullbokat fram till söndag nästa vecka (24e tror jag det är då)
    När åker ni hem?
    Är det i Vallentuna ni är nu?

• Missciss

Skulle ju va kul å ses nu när ni e här!
    Fast kanske kan klämma kan klämma in det nästa vecka annars :)

• Missciss

..ja, ta bort ett "kan klämma" vet inte varför det blev två ggr :P

• Nangijala

Ja det är vi! Vi är lediga på vardagarna då alla

Jobbar här, men förstår om ni har planer nu när han är hemma :)

Svar på tråden Mammalediga som vill ses?