Här samlas de som vill prata om Skilda världar! Någon mer som nyligen sett serien igen?
Någon mer som sett serien igen sedan den gick på tv för "100 år" sedan?
Hur långt har du sett nu?
Vad hade du glömt bort?
Någon mer som sett serien igen sedan den gick på tv för "100 år" sedan?
Hur långt har du sett nu?
Vad hade du glömt bort?
Jag undrar vem denne Olof var och vad han gör i serien, han som är son till Gustav
Gizmo
Det hade jag helt glömt.
Camilla dör i explosionen va så Daniel får ta hand om Jakob själv?!?
Bobby mom
Ja det stämmer att Daniel och Sandra blev påkommer av Daniels tjej med en kyss. Hon är i Frankrike, gravid och kom inte hem till Haralds begravning.
Fram till sluteta av box 10 har hon inte kommit tillbaka iaf och undeade om hon kom efter det. Är ju bara 2 boxar kvar
Gizmo
Jag har sålt alla boxar, utom box 1-2 som jag också hade dubblett av.
Sälj dem på tradera
Jag är lite sugen att se vita lögner också men tror inte det finns som boxar :-/
hej!
Jag är ett skilda världar-fan och jag blev jätteglad när jag såg att de skulle ge ut boxarna, allt var bra till säsong 10-11 då jag såg att de HADE HOPPAT ÖVER HELA PARTIET MED AVSNITT I SERIEN SOM ÄR PÅ 45 MINUTER, Jag blev förstås jätteledsen och jättearg.. :( Det vill säga att de har hoppat över alla avsnitt efter explosionen,, det som hände med stallet, hur det gick för Helena, Julia, Lillemor, Maria. Ylva, Nora, Alex, Morgan och Camilla, Jakob?
så jag undrar om det är någon snäll person där ute som har dessa avsnitt, detta partiet, hur det går för dessa karaktärer och kan lägga upp skilda världar-avsnitten som är på 45 minuter på you tube?
MVH//
mia