Inlägg från: MeNoLike |Visa alla inlägg
  • MeNoLike

Här samlas de som vill prata om Skilda världar! Någon mer som nyligen sett serien igen?

Någon mer som sett serien igen sedan den gick på tv för "100 år" sedan?
    Hur långt har du sett nu?
    Vad hade du glömt bort?

• Svar på tråden Här samlas de som vill prata om Skilda världar! Någon mer som nyligen sett serien igen?
  • MeNoLike
    Gizmo skrev 2013-05-27 15:25:21 följande:
    Jag har köpt hela serien och har sett t o m volym 10. Kanonbra serie! Solig
    Jag har också nyss sett tom box 10, box 11 släpps inte förens i aug.

Vill du diskutera om vad som händer i framtiden?!?!?
    Tänkte just på hur box 10 slutar...  
  • MeNoLike

Jag undrar vem denne Olof var och vad han gör i serien, han som är son till Gustav

• MeNoLike

Gizmo

Det hade jag helt glömt.

Camilla dör i explosionen va så Daniel får ta hand om Jakob själv?!?

• MeNoLike
    Bobby mom skrev 2013-05-28 13:30:21 följande:
    Hej ! Jag såg oxå SV när det gick, har 2 boxar ännu.

Ja, Camilla dör så Daniel får ta sonen.

Rolig tråd :)

Minns du något mer?

Minns ni om Sandra kommer tillbaka? 
  • MeNoLike

Bobby mom
    Ja det stämmer att Daniel och Sandra blev påkommer av Daniels tjej med en kyss. Hon är i Frankrike, gravid och kom inte hem till Haralds begravning.
    Fram till sluteta av box 10 har hon inte kommit tillbaka iaf och undeade om hon kom efter det. Är ju bara 2 boxar kvar

• MeNoLike

Gizmo

Jag har sålt alla boxar, utom box 1-2 som jag också hade dubblett av.
    Sälj dem på tradera

Jag är lite sugen att se vita lögner också men tror inte det finns som boxar :-/

• MeNoLike
    mimi87 skrev 2014-01-06 15:20:56 följande:

hej!

Jag är ett skilda världar-fan och jag blev jätteglad när jag såg att de skulle ge ut boxarna, allt var bra till säsong 10-11 då jag såg att de HADE HOPPAT ÖVER HELA PARTIET MED AVSNITT I SERIEN SOM ÄR PÅ 45 MINUTER, Jag blev förstås jätteledsen och jättearg.. :(  Det vill säga att de har hoppat över alla avsnitt efter explosionen,, det som hände med stallet, hur det gick för Helena, Julia, Lillemor, Maria. Ylva, Nora, Alex, Morgan och Camilla, Jakob?
    så jag undrar om det är någon snäll person där ute som har dessa avsnitt, detta partiet, hur det går för dessa karaktärer och kan lägga upp skilda världar-avsnitten som är på 45 minuter på you tube?

MVH//
    mia

Jag blev också förvånad att man inte fick se något efter explosionen i där Camilla / Rebecka var iblandad

Istället kom Daniel ur fängelset efter att en kvinna dött efter en blöt kväll med Daniel å tom. Fattade inte ett skit.

Så det finns alltså inte med vissa program?!? Hur mycket?

Rebecka klarade sig iallafall har de sagt men Camilla dog ju. Konstigt eg för Camilla skulle väl bara upp å hämta något å Rebecka låg väl där inne mitt i lägenheten typ?!?
Svar på tråden Här samlas de som vill prata om Skilda världar! Någon mer som nyligen sett serien igen?