99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Härligt tjejer! Älskar den här tiden på året när man har både vår & sommar framför sig ?
Härligt tjejer! Älskar den här tiden på året när man har både vår & sommar framför sig ?
Va roligt! här blir det 7 års kalas nästa vecka. Börjar verkligen längta efter semestern nu! Vi grillar minst en gång i veckan, ett tydligt tecken på att sommaren är på G =)
Va härligt!! Både med ledighet & trädgården!
Funderar på om de kanske är dags att planera något på semestern. nån som varit på skara sommarland? Var ca 25 år sedan jag var där. .
Jag skulle vilja åka till Norrland & bara ta det lugnt i en stuga också! Vi kanske kan byta ;)
de starkaste minnet från skara är den förbaskade korven med bröd som man hängde upp&ner i.. dom fick stanna & släppa av mig :)
Hur är läget allihopa? Har ni firat morsdag? jag fick 2 st chokladaskar av mina tjejer men en är spårlöst försvunnen. Choklad runt munnen dock gör att jag misstänker stöld =)
Härligt att tråden lever vidare ?
Nu har vi bokat semester, skippar skara sommarland & åker till legoland i stället. Nån som varit där?
Irriterande att mina smajlisar blir frågetecken...
Hoppas bara det går dom planerat, vi ska åka med en kompis & hennes familj & hon kommer vara gravid i v 37 då..
ja hon tycker bara att det värsta som kan hända är att dom får en dansk unge ;)
Hur är livet som 4 barns mamma nu då?
De går bra här med. Maken reser en del i jobbet så det gäller att sänka sina krav på vad som ska hinnas med...
Har dina två äldsta mycket fritidsaktiviteter?
Tänkte mina ville träna fotboll men icke. Så då väntar vi till nästa år istället.