• oldy

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

4 oktober, så det är lååååååångt kvar men jag är överlycklig! Denna gången efter ÄL kände jag mig verkligen gravid, jag var helt inställd på det men började blöda på ÄL +9-10 så trodde det var kört då, men det var bara en nidis.

Oj snart dags för dig ju, skönt med ett TUL, det kommer gå bra!

• oldy

Tack men idag var jag på akuten & KK och de konstaterade missfall. Nu ska jag dra igång och flytta hela helgen, skjut mig någon!

• oldy

Jag hade jättemycket förvärkar från vecka 35-36. Öppnade mig 1 cm av dessa och sedan föddes hon i vecka 38+3. Kanske är något på gång nu då..

• oldy
    Stora My skrev 2015-02-04 12:45:20 följande:

Ja tjejer, här ligger jag nu på BB. Bredvid i baljan ligger en liten 2500 g kille som är.46 lång. I natt bestämde han för att komma och det gick i en väldig fart. Han var född 15 min efter vi kommit fram. Jättefin och med mycket hår. Vi mår bra men jag är trött såklart så nu ska jag vila lite.

Åå vad härligt, stort grattis till en liten prins!! <3
  • oldy

Förra ägglossningen hade jag magsjuka och denna gången är mannen nyopererad när ÄL-testet ger utslag, men vi ger oss icke för vi vill ha bebis!! Nu är det den eviga väntan till BIM och håller tummarna tills de blir blå. Skönt att allt är bra med er allihopa!

• oldy

Också hört huruvida man blir med pojke eller flicka, jag vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt..

• oldy

Också varit på 1,5-årskontroll och allt var bra. Har en stor tjej på 88 cm och 13,4 kg! Har plussat igen så jag hoppas det går vägen denna gången..

• oldy

Precis hemkommen från Egypten där jag firat min 30-årsdag. Går snart in i vecka 8 och än så länge verkar allt flyta på bra. <3

• oldy

Tack tack! Vi var i Marsa Alam, väldigt vackert och vi är supernöjda.

Angående vattkoppor, ska man försöka låta dem smittas nu när de är små? Liksom hälsa på vänner vars barn har fått det?

Som liten fick jag väldigt få, så finns risk att jag kan få det igen.

• oldy

Grattis igen, Sara! <3

Stina har också haft mycket humör och trots, men nu på senaste tiden är hon väldigt härlig och lätt att ha å göra med så jag njuter just nu.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?