• Sarus85

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Va kostar det 6500 att koppla ur airbag???? Det är ju helt befängt! Oj det gav oss lite att tänka på :-/

Jag har bf 3 september. Men jag slutade jobba typ 10 juli . Lång semester och väldigt skönt. Blandar semesterdagar och föräldrapenning :)

• Sarus85

Usch vi ska köpa ny bil en V70 är det tänkt. Har en en gammal s70 (tror jag) är sämst på bilar. I vilket fall som helst är det inte värt att koppla ur airbag om det är så dyrt.

Men det är redan trångt med stora sonens bilstol så lär ju bli grymt trångt med en till :-/. Hmm detta blev ju knepigt. Tänkte också det skulle kosta runt 1000:- hehe. Men icke då!

Är ju 30 dagar till bebis är beräknad 23 till igångsättning så lär ju inte hinna köpa ny bil tills dess.

• Sarus85

Sara H titta på barnens hus de har mycket rea nu, så där kanske finns en skötbädd :)

• Sarus85

Jag hoppas också på att kunna helamma. Har en pump hemma från förra gången. Medela swing (?) tror jag? Den är elektrisk. Jag hade svårt att få igång amningen förra gången och fick först låna en pump på BB, men det var ju en sån superpump som skulle kosta flera tusen att köpa :). Men fick igång amningen och pumpade ibland och frös in så min man kunde ge ibland.

• Sarus85

Jag har haft gbs under denna graviditeten. Men fått antibiotika 3 gånger. Får inte du det nu Fru Mia? Sist jag kolla så hade det försvunnit men jag ska ändå få dropp på förlossningen.

Carla samma här 27 dagar kvar! Hoppas på att det går fort. Längtar efter bebis nu. Har ni packat väskan? Jag har så svårt och veta vad jag ska ta med. Sist packa jag alldeles för mycket :)

• Sarus85

Fru Mia- hoppas det kommer igång! Låter ju väldigt jobbigt att gå med värkar så länge!

Strumpan-min syster gick längre med sitt andra barn (inte över) och tyckte det kändes som en evighet just pga att första barnet kom bf -7 och andra kom bf -4. Tyckte hon kunde prova gå över 6 dagar som jag gjorde ;)

• Sarus85

Det förstår jag :(. Skulle sakna min son något fruktansvärt. Då får ni mysa extra mycket nu :). Ser dem fram emot att få syskon?

• Sarus85

Carla300, hur känner du inför snitt? När kommer det beslutas? Du är ju väldigt nära nu. Måste vara lite nervöst och inte veta hur det blir.

Jag ska på tul på fredag så efter det kommer det väl beslutas hur det blir för mig. Känns som en stor bebis då magen är spänd hela tiden och det gör väldigt ont när bebis rör sig. Som blåmärke på insidan. Är riktigt nervös :(

• Sarus85

Hoppas de kan hjälpa dig så du slipper snitt då :). Kommer de försöka vända? Håller tummarna för att de ska fungera :)

• Sarus85

Oldy är det en stor blödning? Usch läskigt. Hoppas det inte är något farligt! Lycka till!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?