• oldy

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

fru mia skrev 2014-09-02 17:27:36 följande:

Ja dom behövde verkligen tid tillsammans! Men hon kom springande när jag öppnade dörren i går med utsträckta armar & ropade mamma =)

Jag är tandsköterska, jag vet de låter tråkigt men det är roligt & vi är helt vanliga människor som super, svär & äter massor av godis ;)

Roligt att fotograferingen gick bra stora my!

Grattis Stina på födelsedagen!!!!

Tack!!

Haha låter inte alls tråkigt. Jag brukar dock få skäll för att jag tuggar på hårda karameller..
  • oldy

Grattis till alla små!

Stina fyllde i tisdags och firades idag. Det blev smarriga bakverk och mycket presenter. Lagom tills hon blev ett år började hon gå också, så nu knatar hon iväg som en liten människa liksom, ingen bebis längre!

Hoppas alla haft trevliga kalas!

• oldy

Så spännande Sara, jag känner på mig att syskonet kommer att bli till snabbt .

Skohyllan är också Stinas favorit! Plockar undan och på skorna hela tiden. Och hunden springer runt och gömmer dem. Jag får alltid leta efter skor innan jag ska iväg, haha!

Jag är också sugen på syskon men vi försöker sälja vår lägenhet och har försökt länge länge. Finns inte en möjlighet till ett till barn här så det får vänta tills vi fått sålt. Hoppas inte det dröjer för länge..

• oldy
    Stora My skrev 2014-09-08 16:44:28 följande:

Här är det lillasyskon på gång. smile5.gif

Gravid?? Mysigt med bebis igen!

Spännande med inskolning, det kommer säkert att gå bra. Barnen har ju så skoj där!
  • oldy
    Stora My skrev 2014-09-08 21:18:17 följande:

Jag är, bf i februari. Välkommet men inte tänkt så här snabbt. smile1.gif

Vad roligt, stort grattis!!

Nu har jag inte så stor koll på alla barn här, hur många barn har ni allihopa?
  • oldy

Då ligger ni före!

Här är Stina först ut men jag hoppas man får fler.

• oldy
    Stora My skrev 2014-09-14 19:22:33 följande:

Vi bestämde oss för att inte fråga. Vi frågade sist och fick inget klart besked, "det kanske är en snopp " så vi blev lite besvikna att det inte blev ett klart besked. Blir spännande få reda först där på förlossningen. Att det blir en pojke känns mest troligt men det är ju 50-50. smile1.gif

Det var samma här, de var iofs väldigt säkra men man fick ju inte ett hundraprocentigt besked. Vi var ändå inställda på flicka och när hon kommit ut var jag så omtumlad så jag tänkte inte alls på vad som fanns mellan benen förrän senare..

Var allt bra enligt RUL?
  • oldy

Full rulle här nu när hon går, men det är roligt! Än så länge är jag favoritpersonen i hennes liv, men det ändrar sig säkert när jag börjar jobba (om ca en månad).

Förstår att du blir lite smått avis när du sett UL-bild, så kan jag också känna. Ett tag ville jag skaffa en till NU, fast just nu känner jag att jag vill jobba lite och vi måste köpa ett hus först. Bara det inte går mer än tre år emellan barnen så är jag nöjd!

Stora My; har du gjort ett nytt UL?

• oldy

Fru Mia; haha jag är lite orolig för det här hemma med! Pappan tar över i november och nu har hon börjat sova bättre. Han skojar om att de ska sova länge varje dag, hehe men det lär ju inte hända!

Stora My; berätta hur det gick på UL nästa vecka.

Ja vi bor i en 3:a, en bostadsrätt som vi försökt sälja länge. Har ca en visning i veckan, fullt jobb med att städa bort spår från hund och barn varje vecka haha! Men rent blir här åtmistone..

• oldy

Ja lägenheter är svårsålda, men husen går åt snabbt.

Tjatigt för oss som sitter med lånelöfte och längtan efter hus, men vi måste få sålt först. Speciellt när man längtar efter att göra syskon som småningom, det går liksom inte här. Eller ja, tillverka syskon går så klart!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?