• oldy

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

fru mia skrev 2013-10-24 16:50:18 följande:

Planerar ni täta barn???
    Haha nej absolut inte!! väntar nog 2-3 år.
  • oldy
    fru mia skrev 2013-10-24 16:50:18 följande:

Planerar ni täta barn???
    När jag hoppades på mens menade jag att det är bättre att det är mens än att nåt inte står rätt till :)
  • oldy
    fru mia skrev 2013-10-24 19:19:15 följande:

Såklart :) Min hjärna arbetar lite långsamt ibland :)
    Kan likaväl varit jag som var otydlig :)
  • oldy
    Stora My skrev 2013-10-25 18:39:21 följande:

Min pojke växer så det knakar - 60 cm lång och 5600 gram. Kinderna blir bara rundare och gosigare för var dag.

Wow! Jag har också en unge med rejält runda kinder, så gosigt :)
  • oldy
    Sara H skrev 2013-10-25 20:51:21 följande:

Tor har jättebiffiga lår! Som på en 100 meters-löpare, fast plufsiga och med en massa veck. smile1.gif Och riktiga äppelkinder, så himla mjuka och underbara!

Åh så härligt! Låter som Stina, fast hon har även en rund mage
  • oldy

Men stackars er! Som ml svampen inte var nog. Hoppas ni bättrar er snabbt!

Här håller svampen sig i fortfarande.

• oldy
    Sara H skrev 2013-10-28 17:41:34 följande:

Oh shit vad det blåser här i Halmstad! Blir spännande att byta blöjor i mörker när strömmen gått, hehe.

Hur är det hos dig?

Jag ser knappt ut här, massor av havsvatten på fönsterrutorna. Men det är ett himla oväsen av vinden, tom vibrerar i golven (och vi bor på tredje våning!).
  • oldy

Här ligger träd lite överallt, vissa promenader jag brukar gå med vagn & hund funkar inte längre (alternativt att man får krypa/ta sig över hinder). Drömmer

• oldy

Här är också svampen kvar, men har slutat med medicin för tycker jag har behandlat oss länge nog. Kör på vichyvatten igen. Ammar för fullt & har mjölk så jag hade kunnat dela med mig till er :)

Väntar med träning tills efter efterkontrollen, tills dess gäller bara promenader på ca 1 timme per dag. Gick ner 16 kg rätt fort, alltså de kilon jag gick upp som gravid men vill ner 10 kg till (det jag gick upp när jag slutade röka för några år sen). Är inte missnöjd med mig själv dock, har ju faktiskt skapat ett barn så det får ta sin tid :)

Livet med Stina är underbart, har fått en sån mysig liten tjej :)

• oldy

Stina håller upp sitt huvud väldigt stadigt nu, dock måste jag vara beredd med en hand bakom, för rätt som det är så kastar hon bak huvudet annars.

Imorgon blir Stina 2 månader! <3

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?