99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Planerar ni täta barn???
Min pojke växer så det knakar - 60 cm lång och 5600 gram. Kinderna blir bara rundare och gosigare för var dag.
Tor har jättebiffiga lår! Som på en 100 meters-löpare, fast plufsiga och med en massa veck. Och riktiga äppelkinder, så himla mjuka och underbara!
Men stackars er! Som ml svampen inte var nog. Hoppas ni bättrar er snabbt!
Här håller svampen sig i fortfarande.
Oh shit vad det blåser här i Halmstad! Blir spännande att byta blöjor i mörker när strömmen gått, hehe.
Här ligger träd lite överallt, vissa promenader jag brukar gå med vagn & hund funkar inte längre (alternativt att man får krypa/ta sig över hinder).
Här är också svampen kvar, men har slutat med medicin för tycker jag har behandlat oss länge nog. Kör på vichyvatten igen. Ammar för fullt & har mjölk så jag hade kunnat dela med mig till er :)
Väntar med träning tills efter efterkontrollen, tills dess gäller bara promenader på ca 1 timme per dag. Gick ner 16 kg rätt fort, alltså de kilon jag gick upp som gravid men vill ner 10 kg till (det jag gick upp när jag slutade röka för några år sen). Är inte missnöjd med mig själv dock, har ju faktiskt skapat ett barn så det får ta sin tid :)
Livet med Stina är underbart, har fått en sån mysig liten tjej :)
Stina håller upp sitt huvud väldigt stadigt nu, dock måste jag vara beredd med en hand bakom, för rätt som det är så kastar hon bak huvudet annars.
Imorgon blir Stina 2 månader! <3