99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Ja v 34 låter väldigt tidigt, får man fråga varför? I v 34 är väl barnen i & försig ganska klara?
Ja v 34 låter väldigt tidigt, får man fråga varför? I v 34 är väl barnen i & försig ganska klara?
Ok då förstår jag! Då låter ju v 34 ganska rimligt också!
Usch vilket helsike! Bebisen kommer säkert må bra även om de blir i vecka 34. Jag är född i v 36 & syrran v 34. Inget som påverkat oss alls & de är 30 år sedan...
"Bara" 80 dagar kvar...fantastiskt......
Nån som har erfarenhet av att föda med dyktekninken? Alla dessa förvärkar & sammandragningar gör ju att man tänker mer & mer på förlossningen. Sist hann jag inte få mer än lite lustgas & nålar i örat så den här gången vill jag vara mer förberedd.. Har ni börjat fundera?
Inför 1a förlossningen tänkte jag inte så mycket innan , typ får se vad som behövs då. Blev ryggbedövning. Inför 2a visste jag att någon form av bedövning måste jag ha men hann inte så nu med 3de vill jag ha bedövning men vill förbereda mig mer psykiskt ifall det inte hinns med.
Vad är pcb? Jag hade även lustgas vid mina förlossningar, de tog ju inte bort smärtan men var ju lite roligt i eländet ;)
Ja det är ju huvudsaken! Sen är det väl olika hur vi hanterar smärta & hur den upplevs. Jag var inte så tuff som jag trodde men jäkligt stolt efteråt :)
Ok! Pcb låter som något för mig :) Den lägger dom alltså lokalt med spruta typ? Härligt med 12 v kvar! & sommaren har ju en tendens att gå himla fort också!
Hej Oldy! Roligt att vi blir fler som följs åt =)