99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
[quote=70588755][quote-nick]fru mia skrev 2013-07-26 19:13:47 följande:[/quote-nick][/quote] Konstigt de blev när jag citerade!!!!!! Bara sista skrivet av mig...knasigt!
[quote=70588755][quote-nick]fru mia skrev 2013-07-26 19:13:47 följande:[/quote-nick][/quote] Konstigt de blev när jag citerade!!!!!! Bara sista skrivet av mig...knasigt!
Stumpan84: Är också i 35+2 idag men har BF 27/8, visst hade du 31/8? Räknar jag fel?
Aha! Va synd, hoppades att jag räknat fel & fick hoppa fram några dagar ;)
Ja precis! De är egentligen bara psykiskt :) bebisen kommer när den vill oavsett :)
Ja känner ju att de finns ett slut graviditeten... med skräckblandad förtjusning :)
Förra gången hann jag inte få nån annan smärtlindring än lustgas & nålar i örat... får jag chansen kommer jag absolut ta bedövning! Den där som beskrevs tidigare i tråden, inte ryggbedövningen. Mammamu: blir tvungen att hänga kvar här när bebisen kommit, spännande att följa alla :)
Va hos bm i dag, sa att alla sjukhus inte kan erbjuda pcb :( beror lite på vilka som jobbar...värkar i natt som gjorde helsikes ont men gav sig av Alvedon.. den lilla har i iallafall fixerat sig :)
Spännande!!
27 augusti så den borde ju stanna ett tag till...