99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Åh, va roligt! Jag har också bf den 3 september :)
Åh, va roligt! Jag har också bf den 3 september :)
juliaa95: Yes! Första barnet här också, så spännande :D
juliaa95: Det kanske låter konstigt, men den har varit toppen hittills. Bara liite illamående de första veckorna, annars har jag känt mig som vanligt. Förutom att magen börjar bli större nu :). Ingenting som har stört det vardagliga livet speciellt mycket, så jag ska absolut inte klaga. Hur har det varit för dig?
juliaa95: Ja, verkligen. Haha! Men precis så var det för mig också. Liite illamående, som gick över när jag fick nått litet att äta :). Ja, vi får vara glada så länge vi mår bra och hoppas det håller i sig ett tag till :).
juliaa95: Njae, tränade innan jag blev gravid. Innebandy och på gym lite då och då, men mest kondition. Nu blir det mest promenader. Jag och en kompis försöker gå ca. 3 gånger i veckan iaf, runt en sjö där jag bor. Är ca. 8 km runt :). Fast beror ju på hur vi jobbar, om det hinns med. Båda två har väldigt varierande arbetstider. Men det är lite tyngre nu när det är varmt :-P
Jag har också sluppit undan vätska hittills, "peppar, peppar" :).
Angående barnvagn så har vi beställt en Brio Smile. Den verkade passa våra behov bäst :).
Vi köpte ett nytt babyskydd, då det ingick i priset på vagnen och var så att man kunde klicka i det i vagnchassit, som vi ville. Och det var väldigt lätt/smidigt, precis som vagneb. Köpte ett Brio Primo babyskydd till våran Smile :)
oldy: jag har inte heller kännt av det. Tror inte det iaf, vet inte hur det känns?
Värmland :)
Vi har också ca. 10 mil till förlossningen. Men med tanke på att det är första barnet borde vi hinna dit :)