• Zayco

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Jag har 93 dagar kvar till BF  Har beräknad födsel den 28 augusti med första barnet 

• Zayco
    fru mia skrev 2013-07-01 22:10:03 följande:
    Fick en helt fantastisk present idag av min syster. En sån där gripklo med långt skaft som hon hittat i 10kr lådan på hemköp :) så nu Kan jag plocka upp grejer från golvet utan att krypa omkring :) så jäkla bra :)
    Vilken fiffig present Jag brukar skita i och plocka upp ifall jag tappar något pga att det är för jobbigt. Eller så ropar jag på min sambo hahaha. Så det är ju verkligen en toppenlösning!! 
  • Zayco

39 dagar kvar till snitt Får lite separationsångest när jag tänker på att magen och sparkarna försvinner.. Hur många dar är det kvar tills bf för er?

• Zayco
    Sara H skrev 2013-07-13 11:46:37 följande:
    Förresten, angående BB-väskan! Jag ska ju packa denna för första gången, så jag undrar hur ni andra gör? Packar ni era egna saker och bebisens kläder och skötsaker i samma väska, eller tar ni två separata - en till er själva och en till bebisen?
    Jag har en megastor väska så jag tar allt i samma  
  • Zayco

I lördags kom min lilla flicka Nästan två veckor tidigare än beräknad födsel. 3014g och 45 cm ren kärlek

• Zayco

Tack hörni Svävar på moln just  nu! Hoppas ni med får era bebisar snart  Hur går det annars för er, några känningar ännu? Nervösa?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?