Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-04-19 09:41:45 följande:
Jag håller med dig helt om BC. Förr när jag var aktiv, lyckades jag jättebra på de flesta siter utom just BC... närapå helt tokkört där. Spelar noll roll om man har väldigt bra presentation och skickar välformulerade brev till de vars profil man matchar på.
Innan jag satte på filter att killar inte fick skicka meddelanden till mig, var det i princip dagligen som någon bög som skickade meddelande och undrade om jag inte ville testa med en kille. //
Ibland ser man sådana konstiga företeelser som att en tjej lägger ut annons med efterlysning efter någon hon träffat tidigare och anger detaljer som gör att det i princip inte går att ta fel. Efter någon timme är det garanterat 50 olika män som har kontaktat henne.
Som fin kille, försvinner man helt enkelt i mängden desperata män där.
Jag har kikat in tidigare på en profil, och hon ville inte träffa killar som använde någon form av tobak. Jag accepterade hennes önskningar och klickade vidare.. när jag vid senare tillfälle kikade in på samma profil via mobilen då jag var osäker om jag tittat, då var jag blockad.
Och vad är de med folk ? Känner en jag jobbat med och han är intresserad av crossdressing, de är inte bara kvinnor som vägrar uppge i sin profil vilken stad dom bor i, även killar .
Är man så jävla feg?
Jag vill ju gärna veta, och har ingen lust eller så desperat att jag ska köra 8 timmar för lite fitta och sen åka hem igen 8 timmar..