4v bebis Ammar & ersättning 1g/dag bajsar inte?!
Jag börjar bli orolig nu! När min lilla var 2 1/2vecka skrek han konstant på kvällen i några dagar jag ammade som en toka men inget hjälpte, tills jag prövade Att ge ersättning, han slukade flaskan å var kanon nöjd! Gissar att jag har mindre flöde på kvällen å han blir sur! Fram tills dess så bajsar han 2-4g dag och han var nöjd mellan måltiderna Efter första "flaskan" (ej hel portion) semper lemolac Så har hm ej bajsat på nästan en hel vecka, dag 8 gav jag lactolos 1ml och då bajsar han rejält, detta var i måndags Och nu är det samma sak, han har inte bajsat sen dess, han har blöta blöjor som vanligt! Han ät oxå extremt gasig i magen och är inte speciellt nöjd mellan anmaningarnas heller...?! Han skriker och krystar sen kommer en fis, nöjd i 5min och sen börjar det om!!! Jag blir tokig snart...jag gör inget annat än att puffa, amma massera mm mm Detta resulterat ju oxå i att han blir överträtt, han somnar i famnen för att sen helt plötsligt gallskrika rakt ut, det är Ju ngt som stör honom uppenbart!!! Han får ersättning 1g dag/em han äter inte en hel portion än, resten ammar jag, ska dom inte bajsa oftare då?! Fick inte så bra svar av BbC typ vänta å se,,.. Har bytt till Lemolac, äter inget gasbildande, droppar funkar ej?! Är det bara bajset som spökar?! Hur ofta kan man ge lactolos?! Tycker så stynd om lilla som verkar ha så ont, även synd om storebror som alltid får vänta samt lyssna på skrik hela tiden! Någon med erfarenhet?! Ger upp snart!!!