HJÄLP va ska ja göra nu?? :'(
Blev nekad snitt på usö! Vet inte vad ja ska göra nu? Jag vägrar att föda vaginalt?! Men hon tvingar mig verkligen.. så bäva ledsen kommer få panik snart.. :'( va gör man nu?!?!
Blev nekad snitt på usö! Vet inte vad ja ska göra nu? Jag vägrar att föda vaginalt?! Men hon tvingar mig verkligen.. så bäva ledsen kommer få panik snart.. :'( va gör man nu?!?!
Tack för alla svar å frågor å allt som ni skriver. Vet att de är för att hjälpa. Jag blev nekad för att hon tyckte de va bästa sätt att föda vaginalt. Hon sa lixom inge mer. De va bara, vi kommer göra allt för att du ska känna dig trygg under en vaginalt förlossning. De va inge prat om snitt alls!! :/ jag vet mkt väl att de ändå sättet annars är att föda vaginalt. Jag kände min oro ifrån vecka 18 ungefär de va förens då jag börja förstå att de var på riktigt jag var gravid.. :( Jag känner mig typ lurad, våran bm så klart å tydligt att jag skulle få snitt eftersom jag är så pass rädd "anser hon" så att hon är rädd att mitt psyke ska ta skada. Jag kommer prata med henne på fredag och se om de finns något att göra annars kommer jag försöka så gott jag kan med att lugna mina nerver för en Sahindal förlossning! KANSKE någon har några bra tips som kan hjälpa mig OM jag nu tvingas till en vagina förlossning.