Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)
Jo jag ser ju så fort som någon postar i tråden så jag är väl typ alltid aktiv i den :) Vi väntar en till bebis, en flicka så jag tänkte även posta den bilden.
Jo jag ser ju så fort som någon postar i tråden så jag är väl typ alltid aktiv i den :) Vi väntar en till bebis, en flicka så jag tänkte även posta den bilden.
Här är en bild på våran tjej som kommer i oktober :) Tyvärr är inte ryggslutet med så det är ju svårt att se någon nubbe, däremot kan man ju använda bilder som denna om man vill jämföra skallar och bli bra på skallteorin
Vill du gissa på våran knodd?
Va roligt! Grattis till flickan
Jag är så nyfiken så jag spricker, har två bilder från v 13 och kub-testet, men vet inte om man ser någon nub.. kanske ni/du kan se? eller i alla fall för skoj skull vad tror ni???
Hehe nej jag ser inte heller någon nubb, men jag tänker rent spontant en liten tjej? Men såklart helt omöjligt att göra goda gissningar när man har med sådana här små blygsamma framför kameralinsen
Visst är det spännande när man går i väntans tider! Har du någon magkänsla?
Vad tror ni om min? Hälften har sagt att man inte kan se nubben och resten att det ser ut om en tjej. Jag har ingen aning, får reda på könet på onsdag :) Spännande!
Nån som vågar gissa? V 18+1
17+5. Fick ingen klockren bild underifrån så BM sa troligtvis pojke men ha ett flicknamn i bakhuvudet. Vet inte vad jag ska tro. Hon sa ju egentligen inget kön om man ska gå på vad hon sa.
Blir att vänta till dec. Tyckte mig ana 3-streck men det behöver inte betyda något iaf om man läst lite hör på familjeliv.
Någon här som kanske vill gissa?