Inlägg från: Jessies1989 |Visa alla inlägg
  • Jessies1989

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Jessica skrev 2013-09-12 20:43:41 följande:
    Kan inte du be barnmorskan säga bara till dig så får din sambo gå ut så länge?
    Har jag också föreslagit men min sambo hävdar bestämt att jag inte kmr hålla truten :( Och jag har för mig att ngn sagt till mig att bm inte berättar om En av parterna inte vill veta.
  • Jessies1989
    Jagoda skrev 2013-09-12 20:46:34 följande:
    Jag förstår din känsla men måste faktiskt säga att jag tycker att du borde acceptera din pojkväns vilja. Jag är oxå kontrollfreak men valde ändå att inte kolla kön, har varit en lärorik prövning att INTE veta könet, att de var en sak jag INTE kunde kontrollera! Nu ville varken jag eller min sambo kolla, så situationen var självklart annorlunda, men oavsett är det skönt att man är eniga om man skall kolla eller ej.

Men är det superviktigt för dig, försök prata med din pojkvän och förklara igen hur du känner, står han fast vid sitt beslut och vill behålla det hemligt så är det nog så ni bör göra:(
    Ja jag kommer aldrig gå emot hans vilja... Men man känner sig så hemsk för att man känner såhär. Vill han inte så vill han inte!
  • Jessies1989
    jesspett skrev 2013-09-12 21:51:13 följande:
    Men... han går ju emot DIN vilja? 

Känns ju som att du måste få veta om du verkligen vill, så får du väl kämpa som ett djur för att inte försäga dig och lägga eventuella inhandlade köns-stereotypa kläder o dyl i en hemlig låda sålänge! =)
    Tack. Precis vad jag behövde höra!
  • Jessies1989
    josefine skrev 2013-09-13 09:28:20 följande:

Hej, någon som vill gissa vad det är för kön på min lill* i magen? Vi vill att det ska bli en överraskning men jag är så nyfiken och skulle tycka det var kul att höra vad ni tror:)

Har en änglapojke sedan tidigare.. phprYks7p66810.jpg

Tjej
  • Jessies1989
    Mysan3 skrev 2013-09-13 09:49:07 följande:

Någon av er nya som vill gissa på min?? 
    Andra bilden från KUB-testet v 13+6 och första bilden från RUL v 18+3

Pojke
  • Jessies1989
    3 härliga killar skrev 2013-09-13 09:38:37 följande:

Jessie har du inte kommit in på mitt bildgalleri än?

Surfar alltid från mobilappen & jag kommer inte in på din profil därifrån :)
  • Jessies1989
    Russinet skrev 2013-09-13 11:26:46 följande:

Vad tror ni om min? Får veta könet om två veckor. Är så nyfiken!
    Kille!
  • Jessies1989
    Mysan3 skrev 2013-09-13 11:41:46 följande:

Jessie1989: Du har gissat på min tidigare och då trodde du tjej... Och denna gång pojk. Vad tittar du på?? Jag tycker sånt här är jättesvårt.

Oj sorry! Var det samma bilder?
  • Jessies1989

Ville bara meddela att 9 av 10 (cirka)  som gissat på min bebis haft fel ;) Enligt ul i v. 19 väntar jag en liten prins hihi… Men ALLA trodde på flicka. Så himla häftigt!

Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)