Inlägg från: LindaD |Visa alla inlägg
  • LindaD

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

o här på min se du skillnaden? 
  • LindaD

hahha min ligger ju mer me rumpan uppåt.... så lähgger du den bilden i rätt vinkel..men vet inte om ja ha rätt alls... ha googlat halvt i hjäl mig..:P När ha du BF? 

• LindaD

Oki ja ha 1/3 men kommer få 2-4 tidigare pga att ja kommer få snitt pga två snitt innan pga två moderkaksavlossningar...:/ Va detta dina RUL bilder då? Ska ni ta reda på könet? 

• LindaD

Ja pga min ålder så ska ja ta fvp nästa v ha tagit reda på de tre sista tycker de e ganska skönt o veta m kläder o namn o allt men eftersom vi ha 3 pojkar ihop e ja inställd på att de e en pojk ;)

• LindaD
    Jessies1989 skrev 2013-09-04 23:27:32 följande:
    Hm... Alltså grejen är den att jag alltid trott att jag ska få massa killar (hehe) men nu när jag väl är gravid så känns det verkligen som en tjej.
    Aldrig trott på mammors "känslor"
    Men känner det så starkt... Kinesiska kalendern säger tjej, mina symptom tjej & det jag litar på mest: KÄNSLAN.
    Och när jag såg den idag så ser jag bara en tjej.
    Vet som sagt inte vad denna uppenbarelse kommer ifrån eftersom jag alltid föreställt mig som en mamma till massa grabbar :)) Ska bli spännande att se!
    Hur känner Du?
    va försiktig med den känslan..:) Hade likadant o vabombsäker... fanns ingen tveksamhet alls... I 9 mån väntade jag en sebastian ut kom en Felizia snacka om snopet... Så ett gott råd från snart en 6 barns mamma va försiktig..:) 

Ha du inge Ul bild så man kan få se?  
  • LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-09-04 21:51:21 följande:
    jessie gissa på min med=)

Jämför man denna med din så tro ja du få en tjej...:) 

• LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-09-05 08:18:36 följande:
    Min?:)ja då kanske känslan har rätt!
    ja din.... :) 
  • LindaD
    Jessica skrev 2013-09-05 08:52:12 följande:
    Godmorgon! Haft en jätte konstig natt! Vakna någon gång i natt/tidig morgon och hade så himla ont nere i magen/ljumskarna som stråla ut i låren och jag kunde inte ställa mig raklång utan fick gå böjd med ryggen till toan! Sen somna jag om trots smärta men har fortfarande lite ont nu, dock inte som inatt! Nån som vart me om de?

Helt normalt så ha ja varje morgon de e ligamenten ;) dra o sliter kan bli hemsk smärta ibland
    3 härliga killar skrev 2013-09-05 09:10:43 följande:
    Kul om vi får varsin tjej Linda!Vi har ju massa killar:)

Ja hade vatt jätte kul men e ganska inställd på kille eftersom ja ha så många haha
  • LindaD
    Jessies1989 skrev 2013-09-05 09:51:48 följande:
    Aha okej... Men jag berättar inte om min känsla för ngn förutom er hihi. Försöker att även ställa mig in på pojke så jag inte blir så förvånad :) Har flera bilder från KUB men tror inte de går att lägga in från appen? Hade varit kul om Ni kunde gissa dock!

Va bara ett vänskapligt råd nä de funka inte via app men via data du kan ju maila bilden till dig själv sen lägga in via data. ;)
  • LindaD
    Jessies1989 skrev 2013-09-05 09:53:03 följande:
    Det där har jag ofta. Men vad skönt att höra om vi är flera som har det är det säkert inte farligt :)

De e helt normalt de växer o dra! Ibland kan de va riktigt obehagligt
    Jessies1989 skrev 2013-09-05 09:58:51 följande:
    Åh tack för tipset det ska jag göra på en gång så ni får se :)

Ja gör de ;) spännande
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)