Inlägg från: Jessica |Visa alla inlägg
  • Jessica

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Jessies1989 skrev 2013-09-04 21:41:22 följande:

Tycker det ser ut som en liten tös. Gjorde själv ett ul idag (går in i v 13 imorn) ganska lik din & jag har en "känsla" om tjej... Lika huvudform. Om man nu ska tro på det ;)

Min bild? :)
  • Jessica
    Jessies1989 skrev 2013-09-04 21:49:32 följande:
    Ja :) och lindas en kille. Men nu är detta bara vilda gissningar!

Min lilla mini är väldigt lik din Jessica på huvudformen
    Varför har du känsla för tjej, nått särskilt? Asså på din graviditet :)
  • Jessica

Godmorgon! Haft en jätte konstig natt! Vakna någon gång i natt/tidig morgon och hade så himla ont nere i magen/ljumskarna som stråla ut i låren och jag kunde inte ställa mig raklång utan fick gå böjd med ryggen till toan! Sen somna jag om trots smärta men har fortfarande lite ont nu, dock inte som inatt! Nån som vart me om de?

• Jessica
    LindaD skrev 2013-09-05 11:55:22 följande:

Pojk ;)
    Brukar du ha rätt LindaD? ;)
  • Jessica

Jag är inställd på en kille, och när jag får höra de här ifrån också så tror jag på en till grabb så nu ska jag ut å leta en pojkoutfit till bb ;)

• Jessica
    Jagoda skrev 2013-09-05 13:29:40 följande:

Jessica

Har sett så söta pojkoutfits på polarn o pyret med massa små hundar på! Så söta!:)

Förstår din känsla när man själv tror och alla runtomkring säger pojke, men det är faktiskt så att du KAN få en tjej;)

Är helt såld på newbie kläderna :) men polarn har och mkt fint hihi! Ja jo de kan de ju men de verkar/känns inte som de! Sen såg jag ju nått mellan benen på bebben vilket jag tror var en snorre ;)
  • Jessica
    Jagoda skrev 2013-09-05 13:53:02 följande:

"Hoppas" ni på tjej eller kille då? Om man ens "får" uttrycka sig så utan att folk blir arga?;)

Aa newbie har väldigt fina kläder oxå! Billigare än pop's kläder oxå;)

Jag hoppas lite extra på en flicka eftersom jag har två grabbar och stora sonen vill ha en lillasyster ;) haha men som sagt har redan ställt min in på en grabb och känner mig såklart glad över det med :)
  • Jessica
    camilla88 skrev 2013-09-06 08:15:20 följande:

här får ni gärna gissa könet?? Vet redan kön med tänkte se hur många som gissar rätt :)

bf 12 nov 2013
    Pojke? Ser ut som en solklar pung med en liten snorre i mitten ;)
  • Jessica
    camilla88 skrev 2013-09-06 08:41:23 följande:

De var några som hade rätt :) Det är en liten pojke i min mage :) 
    märker genom annorlunda mageformen denna gång med :)
      har två tjejor från tidigare så magen är annorlunda 

Så jag hade rätt om en solklar pung ;) haha
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)