Inlägg från: Jagoda |Visa alla inlägg
  • Jagoda

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

LeReina

Jag tror mer och mer att jag får pojke, de flesta runtomkring gissar på det och då blir man påverkad!

Trots detta var de flesta runtomkring plus min BM "säker" på pojke sist, men ut kom en flicka!

Men nu tror jag ändå pojk, känns som många får en av varje:)

Skall du kolla kön? Snart får vi veta om de som gissat har gissat rätt, jag är beräknad 26 september:)

• Jagoda

LindaD

Då måste du posta ny bild på ultraljud och säga kön!!:)

• Jagoda

Jessica. Vet inte men efter många trådar här på FL så kollar jag mycket på huvudet!:)

• Jagoda

Läste någonstans (kanske på FL?) att det är ca 14% chans att få tre barn av samma kön, vet inte om de stämmer??

Om man har ett barn av ett kön så är fortfarande "oddsen" för pojke 51% och för flicka 49%, men om man har två barn av samma kön så förändras oddsen, vad jag mindes de som så var oddsen för att få samma kön igen stor, men vad jag alltså läste häromdagen är det alltså tvärtom! Om det nu stämmer?;)
    Spännande!

Ni för informera här när ni vet kön, efter alla spekulationer!!

Ja har BF snart o börjar bli bra pirrig!!

• Jagoda

Såg nu att jag bara lagt upp bild från RUL! Kan jag mejla dig mitt ultraljud från V12? Eller om du kollar in min tråd där jag ber folk gissa, där är båda ultraljudsbilderna med!!:)

• Jagoda

LindaD. Spännande! Tack för din gissning. Skulle du orka ringa in de du tror är nubben så som du gjorde innan? Hade vart kul att försöka förstå de där med nubb lite mera och veta vart man skall kolla!!:)

Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)