Inlägg från: LindaD |Visa alla inlägg
  • LindaD

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Thaqii skrev 2013-09-12 10:17:58 följande:
    Jag kommer inte ihåg men ring där du var och gjorde det
    Oki fast nu e ja så nojjig att ja inte våga ringa haha
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-12 10:30:29 följande:
    Vad är det jag missat lindad? Vad är du nervös för? Vad skall du ringa om?:)
    gjorde fvp i tisdags... idag ringer de om svaret e negativt...MEN NÄR? Ska ja va nervös hela dagen? E de inga fel o allt e oki få ja brev i mån....SUCK!
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-12 10:39:29 följande:
    Aa ok!

Hur kommer det sig att du gjort fvp? Alla gör väl inte de? Hade inte hört talas om det innan och fick Googla!
    Ha fyllt 40 så hade hög risk för downs syndrom :(
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-12 10:51:23 följande:
    Ok! O detta besked fick du när du gjorde kub test? (Är lite okunnig när det gäller dom testerna!)

Var det "normalt" högt eller väldigt högt? Ger fvp provet ett mer rättvisande svar då?

Förstår din nervositet!!! Kan du inte ringa till dom då?? Dom måste ju förstå din oro!
    Fvp ge hundra procent svar på ds ja jag hade 1:7 att få ett barn m kromosomfel :( vet inte va ja ska ringa redigt o bara telefonister o telefonsvarare överallt
  • LindaD
    Thaqii skrev 2013-09-12 10:54:31 följande:
    Aha oki doki ;) då får vi se sen då men har du nån känsla själv vad det kan vara?????
    Tro inte man få nån känsla i sånt här man e så orolig o tänker alldeles för mycket
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-12 10:58:15 följande:
    Ush vad jobbigt med din väntan.

Hoppas verkligen dom håller det dom sagt och ringer till dig idag.

Jag håller mina tummar att du får att bra besked när dom ringer!!!
    Ringer dom idag e de dåliga besked e de bra besked få ja brev imån
  • LindaD

Fick brev nu...VÅR POJK E FRISK <3 Lyckan e total..... Jätte tack för allt stöd!!!! Helt tagen denna oro!! 

• LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-09-12 14:00:46 följande:

En pojke!Då hade jag fel för en gångs skull!????Grattis till underbart besked!!!

Hahaha ja men d gör inget han e frisk fy fan på ren svenska för denna oro ja men hoppas inte ha ha fel på dig ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-12 16:35:59 följande:
    Åh GRATTIS till din friska pojke!! Vilken enorm lättnad det måste vara för dig!!!

O vad FRUKTANSVÄRT ointressant det var med kön när det handlar om ens barn är friskt eller ej!!!

Man skall vara tacksam att bebisen kommer ut hel o frisk!

Men visst är det spännande att spekulera om personen som växer i magen och även tänka kön, men det är verkligen långt ifrån det viktigast....!!!
    Å tack fina du <3 ja de hade ingen betydelse denna oro ha vatt grymt påfrestande

Ja gissa e kul o de kommer ja fortsätta med men e dunder förkyld samt vatt orolig så vatt lite låg i trådarna men ja kommer ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-14 19:32:06 följande:
    Ja! Tråkigt att ingen gissar när man lägger upp bilder!!:(

12 dagar kvar till Bf! Ja börjar bli SÅ nyfiken!! Ja glömmer vad alla gissar, vad gissade du på, på mig??:)
    Tro ja gissade kille på dig ;)
  • LindaD
    Jagoda skrev 2013-09-22 17:52:36 följande:
    Spännande:)

Går du på att du jämför, känsla eller huvudform?:) ja e så nyfiken så jag spricker snart!!:)

4 dagar kvar till BF!!!!
    Å snart dags härligt ja ha 20 v kvar ;P
  • LindaD
    3 härliga killar skrev 2013-10-10 08:19:32 följande:

Hej alla!!!vi får en till kille????såg så pigg o fin ut så!bf 7/3

Å grattis men vi hade rätt att vi väntade samma kön ;)
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)