Inlägg från: Jessies1989 |Visa alla inlägg
  • Jessies1989

Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

Tycker det ser ut som en liten tös. Gjorde själv ett ul idag (går in i v 13 imorn) ganska lik din & jag har en "känsla" om tjej... Lika huvudform. Om man nu ska tro på det ;)

• Jessies1989
    Jessica skrev 2013-09-04 21:46:15 följande:
    Min bild? :)
    Ja :) och lindas en kille. Men nu är detta bara vilda gissningar!

Min lilla mini är väldigt lik din Jessica på huvudformen
  • Jessies1989
    3 härliga killar skrev 2013-09-04 21:51:21 följande:

jessie gissa på min med=)

Liam020702Elliot050329Mio080703
    Kan inte se din? :(
  • Jessies1989
    Jessica skrev 2013-09-04 21:52:11 följande:
    Varför har du känsla för tjej, nått särskilt? Asså på din graviditet :)
    Hm... Alltså grejen är den att jag alltid trott att jag ska få massa killar (hehe) men nu när jag väl är gravid så känns det verkligen som en tjej.

Aldrig trott på mammors "känslor"

Men känner det så starkt... Kinesiska kalendern säger tjej, mina symptom tjej & det jag litar på mest: KÄNSLAN.

Och när jag såg den idag så ser jag bara en tjej.

Vet som sagt inte vad denna uppenbarelse kommer ifrån eftersom jag alltid föreställt mig som en mamma till massa grabbar :)) Ska bli spännande att se!

Hur känner Du?
  • Jessies1989
    LindaD skrev 2013-09-05 07:35:30 följande:
    va försiktig med den känslan..:) Hade likadant o vabombsäker... fanns ingen tveksamhet alls... I 9 mån väntade jag en sebastian ut kom en Felizia snacka om snopet... Så ett gott råd från snart en 6 barns mamma va försiktig..:) 

Ha du inge Ul bild så man kan få se?  
    Aha okej... Men jag berättar inte om min känsla för ngn förutom er hihi. Försöker att även ställa mig in på pojke så jag inte blir så förvånad :)

Har flera bilder från KUB men tror inte de går att lägga in från appen? Hade varit kul om Ni kunde gissa dock!
  • Jessies1989
    Jessica skrev 2013-09-05 08:52:12 följande:

Godmorgon! Haft en jätte konstig natt! Vakna någon gång i natt/tidig morgon och hade så himla ont nere i magen/ljumskarna som stråla ut i låren och jag kunde inte ställa mig raklång utan fick gå böjd med ryggen till toan! Sen somna jag om trots smärta men har fortfarande lite ont nu, dock inte som inatt! Nån som vart me om de?

Det där har jag ofta. Men vad skönt att höra om vi är flera som har det är det säkert inte farligt :)
  • Jessies1989
    LindaD skrev 2013-09-05 09:54:12 följande:

Va bara ett vänskapligt råd nä de funka inte via app men via data du kan ju maila bilden till dig själv sen lägga in via data. ;)
    Åh tack för tipset det ska jag göra på en gång så ni får se :)
  • Jessies1989

Hihi, älskar lilla mini SÅ mycket redan HjärtaGravid
    Det här ju från KUB så jag förstår att det inte går att se så bra men ni får gärna göra lite vilda gissningar! Bara kul ju! 

• Jessies1989
    LindaD skrev 2013-09-05 15:09:28 följande:
    så nu e ja här.... nån av dessa e nubben o båda peka ju som tjej... eller? :) 

Jag tror också på en flika på denna :) Gissa gärna på min bild!

• Jessies1989
    LindaD skrev 2013-09-05 15:50:40 följande:

Ja ha ju redan gissat på din ;)
    Nej men gud... Jag är snurresprätt idag 
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)