Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)
UL i v 15 (14+3)
Väntar mitt andra barn och vill gärna veta :) Får nog reda på det i v 18 om bebis ligger på ett bra sätt då men är ju nyfiken redan nu! Nån som vill gissa?
SÅÅÅÅÅ roligt med era gissningar. Hade vart himla kul med flicka men så roligt med en liten lillebror också såklart!
Puff :)
Smultronsöt: ja jag tycker oxå dom är olika i huvudform!! Sen är ju visserligen bebisen i magens ul bild tagen 3 v innan sonens bild!
Men den 17:e juni är RUL med denna bebisen så då säger dom om dom kan se.
Ingen som ser " nubben"? I en annan tråd så skrev nån att sen "pinnen"/strecket mellan benen om den var ner rak är det en tjej om den står upp lite är det pojke!
Någon mer med moderkakan i framvägg? Fick ju reda på det vid ul i v 14. Hade den u bakvägg med sonen så är lite tråkigt nu när man vet att man skulle känt mer rörelser. Känner typ inget! :(
Puffar ;)
Bokade ett UL tidigare på Fröja i Stenungsund och idag var jag där o fick reda på att vi väntar en lillasyster :)
Syns "nubben" på denna bilden?? Ser ju streck men är det könet eller bara nått ben? Nån som är duktig? Har gjort ett köns UL så vet nog, men ska göra ett till på fre för att veta säkert!
Det var en flicka fortfarande i magen :)
Det här är min bild, tagen i v. 18! Vill någon hjälpa mig? Är nu i v 35!
Vad tror ni om min lilla knort då. Bilden togs när jag var i vecka 13.