Anonym (Roligt) skrev 2021-11-08 19:01:38 följande:
Läste några av dina svar till andra och reviderar det jag skrev, du verkar vettigare än vad jag tolkade av dina svar till mig.
Vad gäller mig sj så är jag på det klara på varför jag gjorde dom valen och jag följer mallen av trasig tjej som lärde mig tidigt som litet barn att mitt enda värde var för män att ha sex med, oavsätt om jag sa nej eller inte. Det fuckar upp en människa, och gubbar står på kö för att få utnyttja tidigt "tystade barn" som fallit offer för pedofiler o våldtäktsmän.
Jag börjar lära mig nu men att se hur lite värde man hade när det enda man ville eg va att bli omhållen av en vuxen människa, få det otillfredsställda barnbehovet av en trygg vuxen/förälder tillgodosett genom det enda jag viste - genom att låna ut min kropp, det gör ont, men thats life. Det känns bara så jävla tråkigt att män inte förstår det här.
Tack!
Jättebra att du har koll på anledningen till att det blev så, du verkar ha bättre självinsikt än många. Det du skriver belyser återigen hur viktigt en trygg och bra barndom är och hur det påverkar vilka val vi gör i livet.
Ja, det suger att göra misstag och misstag gör vi ju alla genom åren, det är ju så man lär sig på både gott och ont. Vissa lärdomar kommer tyvärr till ett högt pris
Håller med om att det är väldigt vanligt att det just är "trasiga" unga tjejer som ligger med gubbar, det är en av anledningarna till att jag tycker är det vidrigt. Känns som att en vuxen man i den åldern borde kunna tänka längre än kuken. Vissa av dem har förmodligen själva tonårsbarn som de förmodligen inte alls skulle vilja låg med gubbar i deras ålder, men tydligen går det alldeles utmärkt att knulla på andras döttrar i samma ålder. Dubbelmoral deluxe.
Personligen kan jag absolut förstå att man kan tycka unga tjejer är attraktiva, tror tom att det finns forskning som visar att det är en naturligt instinkt hos män eftersom rent biologiskt så är unga kvinnor ofta är fertilare och friskare än äldre vilket ökar chanserna till friska barn.... men jag tycker att en vuxen man borde kunna tänka längre än bara instinkter och impulser