Inlägg från: Anonym (Fast) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fast)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Anonym (Medelgammal) skrev 2024-07-14 13:26:37 följande:
    Tiden går fort, rätt vad det är så är du själv 30. Och sen 40. Jag tror inte du kommer se dig själv då som lastgammal eller en tant. Det är inget fel i att föredra jämnåriga och förståeligt att du resonerar som du gör. Mer en tankeställare.
    Fast det var väl precis vad tråden handlar om: Vad unga tjejer tycker om 40-plussare. Och hon svarade precis på det.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-15 22:30:17 följande:
    Det är lite diffust skulle jag säga. Jag tror absolut att det finns många 20åringar som skulle tycka det var för mycket om en ok 40+are skulle stirra på dom. Men jag tror även att en snabbtitt skulle kunna var trevligt för en del i samma ålder. Det är nog lite blandad kompott.

Men jag är övertygad om att de 20-åringar i den här tråden troligen är 40+are själva och tänker att argumentet får mer tyngd om dom låtsas vara 18-20
    Jaa. Lite som att alla män ser mycket yngre ut än sin ålder och är vältränade och att yngre kvinnor älskar när de flörtar med dem ...
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 16:05:44 följande:
    Citerar mitt eget inlägg.

Dom 3 personer som gjort tummen ner var dom jag pratade om i mitt sista stycke i inlägget. Dom blev kränkta nu.
    Och själv beskriver du dig som en 40-plussare som är så nöjd med dig själv och inte ett dugg bitter. Ändå sitter du här och diskuterar fenomenet och berättar vilka de andra i tråden är.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 16:36:46 följande:
    Jag diskuterar vad jag ser och hör. Varför måste jag vara bitter? Jag har familj, haft det helt ok med tjejer genom åren, har ett bra jobb, bra vänner och intressen jag trivs med. Jag är säkert bitter eller kan bli triggad av vissa saker ändå, men överlag är jag inte det. Vi behöver inte fortsätta att diskutera mig, utan istället rikta in oss på trådens ämne. Men nu vet du.
    Så varför måste de andra som skriver i tråden vara bittra? Du kan ju själv börja med att diskutera trådens ämne, istället för att skriva om vilka de andra i tråden är. Speglar bara vad du själv skriver, om du nu inte förstod det.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 16:46:15 följande:
    Du får ha åsikter om mig, jag har inga problem att svara dig och jag tänker inte anmäla etc 

Alla har väl olika grad av bitterhet. Vem är jag att avgöra vem som är bittrast? Det känner man nog bäst själv.
    Du kanske ska läsa igenom dina egna inlägg. För du sitter ju och beskriver de andra skribenterna i tråden, hur gamla och kränkta de är, till exempel. Men nu kan du plötsligt inte avgöra längre.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 18:06:44 följande:
    Om du tar ett djupt andetag och läser igen så ser du att det är ok för mig att hen pratade om mig som person, men att vi nu kan gå tillbaka till ämnet. Andas.
    Du fortsätter i samma stil märker jag. Nu ska jag ta djupa andetag och andas. Vad får dig att tro att jag behöver det. Absolut, vi återgår. Hoppas du kan hålla dig från att kommentera andra medlemmar denna gång.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 18:33:41 följande:
    För att det låter som att du blir frustrerad när du läser mina inlägg. Jag har inga problem med att någon ibland kommenterar och kritiserar.
    Inte det minsta. Som jag skrev, så speglar jag bara ditt egna beteende här.
  • Anonym (Fast)
    Anonym (Man5) skrev 2024-07-16 19:56:20 följande:
    Så du vill få mig att förstå mitt beteende? Låter som en strategi som en frustrerad person skulle göra.
    Och personer som känner ett behov av att tala om för andra i tråden hur de är. Vad är det för typ av person?
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?