Inlägg från: Anonym (Hooter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hooter)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Anonym (Lilli) skrev 2022-02-13 08:25:19 följande:
    Ifall du är 40+ och en 15-18-åring tar kontakt med dig, så är något fel. 
    Spelar ingen roll om personen blivit myndig, du har ett moraliskt ansvar att säga nej, även om hen är "laglig". Är man i tonåren så har man verkligen INGENTING gemensamt med en 40-åring. 
    Det enda som du ser är förmodligen skönhet och inget annat. 
    En 40-årings sexuella behov är inte viktigare än en ung persons trygghet.
    Det var fel när en 22-åring kontaktade mig.
  • Anonym (Hooter)
    Anonym (Cilla) skrev 2021-11-13 14:09:25 följande:
    Exakt. Och det handlar väl om att de allra flesta män inte ser kvinnor bara som kroppar som man kan ligga med utan som människor, med känslor, tankar och intellekt. 
    Många kvinnor är säkra på att män bara ser unga tjejer som en kropp. Han vill bara ligga. Och styra tjejen.
  • Anonym (Hooter)
    Anonym (20) skrev 2021-11-08 18:47:07 följande:
    Såklart! Du fattar inte att Leonadro diCaprio är mer spännande än du? Mer attraktiv för kvinnor i alla åldrar?
    Man får nämna honom här på FL, men inte de andra manliga skådisarna utan att bli spärrad?
  • Anonym (Hooter)
    Anonym (Lilli) skrev 2022-02-13 08:25:19 följande:
    Ifall du är 40+ och en 15-18-åring tar kontakt med dig, så är något fel. 
    Spelar ingen roll om personen blivit myndig, du har ett moraliskt ansvar att säga nej, även om hen är "laglig". Är man i tonåren så har man verkligen INGENTING gemensamt med en 40-åring. 
    Det enda som du ser är förmodligen skönhet och inget annat. 
    En 40-årings sexuella behov är inte viktigare än en ung persons trygghet.
    19-åringar är också tonåringar.

Dom anses vara vuxna när kända manliga skådisar pratar med dom.

Men dom är inte vuxna när "vanliga" män pratar med dom.
  • Anonym (Hooter)

Undrar vad en 19-årig tjej kan ha gemensamt med en manlig känd skådis som är över 50.
    Jag menar, hon är själv inte känd, och inte skådis. Kanske räcker att hon gillar film?

Vanliga män och kvinnor kan inte ha nåt gemensamt, om åldersskillnaden är stor.
    Jag kunde inte ha nåt gemensamt med en tjej på 22 som kontaktade mig. Inte heller med en tjej på 24 som jag var kär i.

• Anonym (Hooter)
    Mimosa86 skrev 2022-02-14 10:38:35 följande:

Det är helt ok att tycka att yngre personer är vackra. De är ju det!. Däremots kannan inte få någon att känna obehag. Titta diskret kan man göra. 

Jag kan titta på  killar i yngre 20 års åldern (nu är jag ifs 36) och tycka de är attraktiva. sen skulle jag aldrig ragga på en ung man om jag vore singel. Vad skulle jag med en ungdom till? Köra honom till hockeyträningen och tvätta hans fotbollsstrumpor? låta honom vara barnvakt till ungarna? sitta och vänta på honom när han är ute och festar medan jag tittar på På Spåret själv? Låter inte speciellt tilltalande. 

lLåt de unga ha sitt. En ung människa ska inte vara med en gubbstrutt, hon ska hänga med en unga kille. Sluta jaga ungdomen.

Unga kvinnor som jagar efter gubbstruttar då. Tar dom ingen hänsyn? Tänk på hans svaga hjärta.
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?