Anonym (44 år) skrev 2013-05-16 16:34:40 följande:
Jag tror inte att jag talar för mig själv, jag känner ingen man oavsett ålder som inte tittar på en sexig kvinna, även om hon är "för ung". Som jag skrev så stöter jag inte på unga tjejer, så det är inte frågan (jag anser som du att ålderskillnaden är för stor för något sådant). Men du kan inte säga att du inte skulle spana in en snygg 20-årig tjej, för då är du undantaget. Sedan kan man göra det på ett diskret sätt så man inte framstår som en äcklig gubbe. Fan, farfar som är 90 spanar in unga tjejer, även om han inte står och glor med en pervoblick, det gör alla män.
Jag har redan en snygg fru, så jag är inte ute efter att få till det med någon 18-åring, men för fan, vi är ju män och vi kollar på tjejer men hur vi gör det, det kan ju skilja sig, och det är väl där meningarna går isär. Stå och dregla och klä av en tjej med blicken är förstås inte OK.
Jag undrade egentligen, om en ung tjej skulle märka att man kollar lite diskret, upplevs man då automatiskt som en äcklig gubbe, även om man inte råglor och beter sig slemmigt?
PS: Jag fattar nog att även min fru kollar in en ung snygg kropp, även om hon inte är intresserad av en ung älskare.
Jo, titta lite diskret gör man ju men jag förklarar vad som då rör sig i skallen på mig.