Inlägg från: ödmjukman |Visa alla inlägg
  • ödmjukman

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Är en man som är över 40, klär mig väl, tar hand om mig , ansat skägg, osv. Jag möter ofta tjejer som är unga, speciellt om jag går ut o tar en öl att jag får blickar. De uppskattar vad de ser. Dock inte alltid jag agerar på det.

• ödmjukman

Hm talar bara för mig själv och det är inte vanlig blick. I vissa fall har jag agerat på krogen o de har blivit ligga, så tagga ner du.

• ödmjukman

Äh det finns många killar i samma ålder som de unga tjejerna som utnyttjar dem o ligger med dem o som en del sedan ångrar det med.

• ödmjukman

Jag utnyttjar ingen, träffar sunda människor. självklart finns det alltid folk som utnyttjar i alla olika saker i livet men det är inte det jag pratar om

• ödmjukman

Varför börjar du prata om 15 åringar helt plötsligt ? Tråden säger 18-25. Personligen pratar jag om det övre spannet från 25 o uppåt

• ödmjukman

Jag har inte jämfört antalet kvinnor o män som ligger med unga men ser ju vad folk skriver och det är inte åldern som är problemet. Det är helt plötsligt ok om nån är känd eller liknande, stor dubbelmoral här. Eller att det är ok om nån är snygg o vältränad eller spännande. Eller skjutsar henne i nåt sammanhang

Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?