Inlägg från: Anonym (Tjugotre) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjugotre)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Åh alla dessa 40--åringar som tror sig vara något utöver det vanliga för att de klarar av att sköta sin personliga hygien, typ som "ödmjuk" här ovan.

De tror att ett normalt ögonkast är lika med "uppskattande blick". Så patetiskt och fullt av självbedrägeri. Hade tjejen varit intresserad hade hon agerat, inte väntat på att han ska göra det. Men det fattar inte 40-taggaren med en överdriven tro på sig själv.

Generellt så ser inte ens 20-åringar en 40-åring. De faller liksom bort ur synfältet. Finns inte. De kan möjligen existera som kompisens pappa som gått med på att skjutsa hem dottern och kompisar. Annars: blind fläck.

• Anonym (Tjugotre)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-11-08 13:51:25 följande:

Är du säker på att alla tjejer vågar agera?

Jag vet tjejer som inte vågar, som är för blyga och osäkra.

Jag träffade en yngre tjej som tyckte att jag skulle ha tagit första steget. Hon ville ligga.

Är de så vansinnigt blyga och osäkra så bör de då växa till sig och få chans att skaffa lite självförtroende innan gubbar tar sig rätten att utnyttja den osäkerheten.

För övrigt: alla användare på det här forumet är sjukt trötta på din story om den där 20-åringen. Finns hon ens på riktigt?
  • Anonym (Tjugotre)
    ödmjukman skrev 2021-11-08 20:42:13 följande:

Finns många äldre kvinnor med som ligger med unga pojkar och förstör dem

Många? Lika många som det finns män som är beredda att sätta på trasiga tjejer och som skiter i hur de tjejerna mår eller vad deras beteende får för konsekvenser för andra människor? Tror du verkligen att det är någonstans i närheten lika vanligt så är du mer än lovligt verklighetsfrånvänd.

Men å andra sidan så tror du ju att det är en bedrift att trimma skägget så att...
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?