Inlägg från: Anonym (tjejtjej18) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjejtjej18)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Ja jag tycker definitivt att det är riktigt obehagligt och äckligt, en tjej som är lite äldre, tex 25, är väl en annan sak, men för mig som är 18 och alltså fortfarande tonåring, att bli glodd på av en gammal gubbe (för det är vad 40+ är för mig), det är inte kul.
    Jag vill kunna klä mig snyggt och sexigt utan att bli glodd på eller få närmanden av gubbar i min pappas ålder. Jag klär mig inte för att få uppmärksamhet av äldre utan för att få det av killar (och tjejer) i min egen ålder. Ledsen om jag är hård men tycker faktiskt att det är lite peddo varning att glo på så unga tjejer i din ålder. Om du har en dotter, tycker du då att det är ok att dina kompisar tänker sexuella tankar om henne och låter henne märka det?
    Det är otroligt hämmande när gubbar glor, jag vill dra en stor säck över mig när jag ser att det händer, jag kurar ihop och vill gömma mig, känner mig kränkt.
    Vad tycker du själv om kvinnor som är dubbelt så gamla som du gör närmanden? Speciellt om de dessutom skulle vara dubbelt så stora och starka som du? Agda 88 år står och glor och kan våldta dig i en buske om hon vill. Skulle det vara upphetsande för dig eller väldigt obehagligt?

Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?