• Kryptonit

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

Bastardised skrev 2021-10-23 23:13:55 följande:

Ja det tycker dem om männen beter sig som om de vore en potentiell partner av något slag, om vi/dem stirrar så där äckligt sexuellt utstuderat. Det hela är en myt.

Det ska också vara så och det enda en äldre man kan erbjuda i form av attraktionskraft är pengar och exklusiva prylar och då är det så långt ifrån kärlek eller äkta attraktion man kan komma. Fungerar det så?,ja det gör det och låt mig berätta hur jag känner till detta.

En mycket god vän till mig samlar på oerhört exklusiva sportbilar och de gånger man är hyfsat välklädd och anländer till olika publika sociala sammanhang är det inte alls ovanligt att man blir uppmärksammad av yngre tjejer som vill stråla i skuggan av saker mycket pengar kan köpa. 

Då kan jag berätta för dig att alla är inte lika...jag har under några veckor nu dejtat en 24 år yngre kvinna, är själv 52. Det var hon som kontaktade mig och tog initiativet, jag har inget välbetalt jobb och inte heller någon fin bil eller andra status prylar. Hon har bjudit mig på mat fler ggr än jag bjudit hon och det har inte varit på restaurang.

Så visst finns det!

Sen är jag övertygad av att de finns de som också drar sig till de m pengar, men det finns det ju i alla åldrar.
  • Kryptonit
    Anonym (LL) skrev 2021-10-25 04:52:35 följande:

Träffa du hon på internetsajt eller på forum m många kontaktsugna och desperados? Mejla du bild?

Hon kontaktade mig på en datingsajt,ja bilder finns där...jag påpekade åldern men hon struntar i åldern.
  • Kryptonit
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-25 18:04:01 följande:

Samma här. Hon visste såklart hur gammal jag var, men hon sa att hon dras till äldre män. Hon var trött på jämnåriga män som var för på, och skulle försöka en massa direkt på dejter.

Jag har läst här på FL att män bara är ute efter sex med unga tjejer, och ute efter hennes unga kropp. 

Så jag var väl undantaget antar jag.

Jag ville ligga. Men inte bara det.

Och jag försökte inget heller.

Hon sa senare att hon tyckte att jag skulle ha gjort nåt.

Ja var avvaktande på första dejten...men hon typ vräkte sig över mig....så blev ligga direkt på första dejten.
  • Kryptonit
    Anonym (Jo) skrev 2021-10-25 18:49:32 följande:

Jösses

Tänkte jag med...var inte alls beredd på det...hade jag gjort det hade jag kunnat råka illa ut.

Många tjejer idag tar för sig mer än förr....
  • Kryptonit
    Anonym (LL) skrev 2021-10-25 23:03:06 följande:

Hur gammal e du då mellan tummen o pekfingret? Bilder på din kuk?

Åldern har jag skrivit tidigare i den här tråden där du frågade om var vi hade fått kontakt. Är 52.
  • Kryptonit
    Studentpappa skrev 2021-10-28 21:27:47 följande:

Gubbar över 30?

Är kvinnor över 30 kärringar också?

Anonym (20) skrev 2021-10-28 21:37:42 följande:

Ja gubbar, jag är 20 år. Det var väl unga han frågade eller? För mig är 30 gubbgränsen. 25 max för att dejta någon.

Nej, men tanter.

Allt ligger ju dock i betraktarens ögon vad gubbe/tant är. Ålder,utseende osv, vi är alla olika och har olika preferenser. Som i det allra mesta..allt är inte svart eller vitt.
  • Kryptonit
    Anonym (Blä) skrev 2022-02-13 14:54:27 följande:
    Jag går på en vuxenutbildning och har en skit sexig lärare på 40 år. Alla tjejer runt 20 tycker han är het. Han är vältränad och ser yngre ut.  Han beteer sig inte slemmigt och glor inte. Jag tror mycket är beteendet. Män är äkliga slemmiga oavsett ålder för deras beteende är där efter. 
    Kanske inte lika sexigt med en gråhårig man med gubbmage som drägglar efter en på 20. 
    Visst är det så..kan bara bekräfta. 
    Det är förstås på individnivå, men i stora drag... ja.
Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?