Äter enligt periodisk fasta, alltså mellan 12.00-20.00 varje dag. På morgonen: Svart kaffe Frukost/Lunch: Varmt vatten med citron, havregrynsgröt (1dl havregryn, 2dl vatten, 1 msk linfrön, sötningsmedel & ibland 2msk kakao så det blir chokladgröt) med toppings som tex naturellt (!!) jordnötssmör, keso, nötter, hallon, banan, kokos, bär. Eller en smoothie på banan, spenat, mango, spirulinapulver, sojayoghurt, sojamjölk & ibland kokosolja. Middag med familjen vid ca 16.30: Det som serveras men utan pasta, ris, potatis, bröd. Lite protein, lite sås(fett) och minst halva tallriken sallad. Ofta blomkålsris. Sista målet runt 20-tiden: Försöker peta i mig två morötter, lite nötter.. Om jag äter mellanmål blir det oftast några matskedar jordnötssmör, en riskaka med jordnötssmör & banan eller frukt. Försöker leva mejerifritt samt glutenfritt. Missbrukar sötningsmedel och fun light vilket jag VET INTE ÄR BRA men jag kör mitt race. Tycker inte det gör så stor skada som ifall jag även proppat i mig socker, mjöl, pasta, bröd osv. Började leva såhär utan vidare motion i januari och har tappat 16kg.