• Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 11:54:38 följande:

Vad är det du inte förstår?

Du kan inte påstå det är ett äpple när du håller i en apelsin. DVS i de klipp som sändes ut till mänskligheten så är det som du berättar att det finns en fördröjning.
    Men på andra apollo landningarna sker direkt konversation. Du kan inte ha radiovågor och ljudvågor... ett får väljas och det nämns inget om för att förhindra personer som mig bli ännu mer skeptisk...

Du verkar förstå typ ingenting om rymdfart, radiokommunikation, eller något alls som har med månfärderna att göra. Du har hakat upp dig på den grejen. Se "MIN" video nu.
  • Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 12:18:26 följande:

Varför ska jag sitta här och skicka dig klipp? Det är väl din uppgift.

Det finns så många saker som inte stämmer med apollo, men jag tycker fortfarande att man ska gå till Neil Armstrong klippet, se själv hur denna individ beter sig. Någon korkad sa att han va så å så.. Alltså dessa personer övar inte bara på månlandningar men även hur man talar inför press. Man ser tydligt att han ljuger, att han inte kan säga sanningen på grund av hot eller vad det nu kan vara.

Om det var tvärtom det jag sa så skulle jag hålla med dig om att de klippte bort men nu ÄR DET TVÄRTOM.... det som skulle klippas bort gjordes det inte, om man nu går i ditt tankesätt. DVS.. det som visades för människor borde varit klippt och det som vi ser gällande andra månlandningar borde vara klippt.

Äää fattar inte varför jag slösar min tid på det här... jag vill bara säga till dem som är  kloka nog att månlandnings bästa klipp är intervjun med Neil, säger mkt!

En person här skickar in klipp från en konspirationskille som hävdar att människan har varit på månen.

Visste du att några år sedan sa NASA att de har tappat bort Original klippet på den första månlandningen? Detta för år efter år har vanliga folk bett om att se den igen.

BORDE DET INTE SÄGA NÅTT??

Har du typ en endaste länk som stärker dina påståenden?
  • Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-11 12:37:41 följande:
    Jag har sett den och den var värdelös. Låt mig fråga dig en sista fråga sedan ska jag lämna detta då det börjar komma in för många bananflugor i diskussionen.

När NASA säger att de har tappat bort Original klippet (eftersom den har med all säkerhet längre version och mer info), tänker du aldrig vänta lite hur i helvete kan man tappa bort VÄRLDENS HÄNDELSE... är det ens möjligt? Och detta är trots att folk har i årtal bett NASA om det klippet.

Helt ärligt så orkar jag inte mer. Så jag tänker inte svara på frågor och känner att en dag kommer allt det här ut och då kommer ni se hur hjärntvättade ni har hela tiden varit. Ni kommer även se en domino effekt på en massa annat.
    Bra, då slipper vi dina grundlösa påståenden i framtiden.
  • Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-12 16:59:52 följande:

Det är just rymddräkten jag pratar om. Den kan inte skydda en mot solen. De som låg bakom NASA dräkter kom till slutsatsen att det inte går, men nasa gjorde de ändå.

Dräkten skyddar inte mot Solens Radiation, inte heller farkosten. När du kommer ut ur jordens atmosfär så är den skadlig mot testiklar, huden, inre organ även om det är betongdräkt med betongfarkost.

Rymdstationer är ändå innanför bältet, men jag tror mkt av detta är bluff. Ryssarna, Kineserna och amerikanerna är med på det. Beviset är från Kina, då hela världen erkände att Kineser var ute i rymden men när du tittar på klippet så ser du luftbubblor när han är i rymden... Den har än idag inte ifrågesatts av de andra länder.

Ju mer man pratar om det desto mer lögner finns det.. men en sak är klar som vi kallar det för Goebbles-lögn... det vill säga SÄG EN STOR LÖGN, upprepa den och till slut kommer folk tro på den.

Har du en endaste länk som stöder dina virriga påhitt?
  • Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-12 17:21:12 följande:

Mår fan illa när jag ser historieförnekare som dig.
  • Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-12 17:41:38 följande:

Gå tillbaka till sängen.... det finns inget att oroa sig för... allting är bra och din regering och västvärlden tar väl hand om dig... gå tillbaka och sov

oj oj oj, du är verkligen omvända världen, vaken.se är säkert glada att ha dig som representant. Du är säkert anti vaccer också, eller hur?
  • Nerfherder
    vackerkvinna skrev 2015-02-12 18:00:47 följande:

Jag jobbade på ett stort företag i flera år men under 2008-2010

så gick jag varnade mina arbetskamrater och arbetsgivarna om två saker. (Må Gud förgöra mig om jag ljuger) må jag få den största straffet om jag bedrar någon!

Jag sa att guldpriset kommer dubbleras så köp guld, jag tror jag tjatade om detta i över 6 mån. Jag och min familj köpte ca 300 gram guld samt en massa guldmynt. Något år senare hade den tredubblats. Dvs 18600 kr kostade 100 g guldtacka och nådde topp priset 43 500 kr..

Jag bad en som hade villa att sälja den då guld är det enda som inte är beskattad. (judarnas verk genom fri mureri)

Han ångrade sig när priset hade gått upp.

Den andra jag varnade om var Svininfluensan innan den ens pratades om i Sverige.

Jag varnade alla på mötet innan jobbet att de kommer snart säga att det finns en sjukdom men i själva verket så kommer de ljuga till er. Vad det än händer ta inte sprutan. Jag svär vid Gud och jag har ingen anledning att ljuga.

Sprutan kommer vara mer skadlig än nyttig. Min systerson var den enda som inte tog sprutan i hela skolan, jag skrev på alla de varningsblanketer som lades ut på företaget om de som vill ta sprutan skrev ja BULLSHIT

Saken var även att jag sa när de kommer göra detta, jag sa på vintern kommer de att göra det. All form av influensa kan räddas om människor får i sig D-Vitamin dvs Solen..

Men ingen läkare sa detta, och än idag har man försiktigt erkänt deras fel. Samt har visat att Svininfluensa-vaccienet är mkt farligare och många barn blev drabbade för ett antal problem.. Jag kommer även ihåg att jag skrev till en av mina chefer att inte skicka skräp till mig då detta är en israelisk-amerikansk påhitt när de erbjöd vaccin.

Varför ska alltid korkade människor ta konspirations sajter, eller konspirations folk när någon talar sanningen till dem? Jag har inget med Vaken att göra trots att deras främsta medarbetare har snott filmer av mig. (jag tror att han jobbar för dem, ej säker)

Jag är emot konspirationsteorier då de är infekterade med CIA, FBI så att folk som dig inte ska gå till närheten om du talar emot media.

Istället för att vara glad och kanske forska lite själv så har du endast gjort narr och spelar arrogant. Om du inte tror på det så fine!

Börja med en sak och jag lovar dig att jag skänker dig 20 000 kr. Bevisa för mig att det fanns flygplan under 11 september!! Ett flypplan, dvs nosen går in och ut på world trade center i 3 s k LIVE videoklipp.. Detta är omöjligt. De fejkade det med fejk plan. Och just 11 september är mamman till alla lögner. Du kan kolla om du vill

September Clues men om du inte tror på det så fine!! du kan gå back to your life, inget att oroa sig för

LOL du är värre än gudasänd! Ok, vad mer tror du inte på?
Svar på tråden Varför tror ni inte månlandningen har hänt?