Inlägg från: Sprallis88 |Visa alla inlägg
  • Sprallis88

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej! Jag hänger på här också om det är ok! Beräknad 13 jan. -14. Någon av er som ska på föräldraträffarna i oktober?

• Sprallis88
    JohannaSL skrev 2013-08-25 17:33:29 följande:
    Välkommen Sprallis88!
    Verkar vara lite olika det här med föräldeaträffar beroende på vilken mvc man tillhör. Vi går på familjecentralen väster och här anordnas ingenting tyvärr.. vi ska iaf gå på de föreläsningar som anordnas i aulan på ryhov :)

Kanske vi ska ta och se vilka som tänkte vara med på träffen den 18/9? Ska verkligen bli kul att träffa er! Vi sa väl klockan 18? Är fika eller mat bäst? Om vi ska äta kan vi ju boka bord :)

Fyll på i listan ni som tänkt följa med:

Träff onsdag 18:e september kl. 18
    Plats? Centrala Jönköping
    JohannaSL
    Sprallis88
    Jag kommer gärna! Mig spelar ingen roll om vi äter eller fikar.
  • Sprallis88
    spring skrev 2013-08-25 18:49:05 följande:

Jag har bf 24/25 nov. Kollade på din länk men jag hittade inga träffar. Eller menar du förlossnings och amningsföreläsningar?
    www.lj.se/infopage.jsf&nodeId=41855

Här är den länken jag menade om föräldraträffarna... Det beror ju på lite var man är inskriven någonstans.

Den första länken var för att där finns all info om man klickar sig vidare på olika håll..

www.lj.se/infopage.jsf

Denna länk visar på allt, sen får ni klicka vidare var ni går.
  • Sprallis88

Håller med om att det var kul att träffas! Funderade bara på om det fanns någon mer i gruppen som hade BF i dec/jan? Vi var ju bara två på träffen.

Bra med Facebook!

Angående den 14/10 funkar bra för mig. Jag nämnde lite kort innan vi skildes åt att min man gör egen lyxigare variant av glass och sa att ni gärna fick komma hem och smaka. Om det fanns intresse för detta trots att det kanske inte är säsong för glass så är alla som vill välkomna. Tyvärr bor jag ju i Tenhult.

• Sprallis88

Härligt! Vad trevligt med lite folk hemma! ;)

Min kommentar kring BF i dec. å jan. var mest för att se om det fanns några fler som hade senare än då. ;)

• Sprallis88

Hej igen. Blev osäker på om alla och all aktivitet gick över till Fb, men skriver här också. Alla som vill är välkomna till mig på lite fika imorgon kl. 18.00. Kan du/ni i te komma förrän senare är det ok. Det blir flera sorters glass och trevlig gemenskap. Adressen är Centrumvägen 9 G, tenhult. Lägenheterna har gult tegel, jag bor på andra längan bort från vägen, dörren är röd och det står 9 G på väggen. Hoppas många kan komma. Ses!

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*