Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*
Hej! Jag hänger på här också om det är ok! Beräknad 13 jan. -14. Någon av er som ska på föräldraträffarna i oktober?
Hej! Jag hänger på här också om det är ok! Beräknad 13 jan. -14. Någon av er som ska på föräldraträffarna i oktober?
När är du beräknad? Konstigt att du inte har fått den infon. Jag fick det på mitt första MVC besök. Hon sa att jag skulle ha lite koll på denna sidan.
www.lj.se/infopage.jsf
Håller med om att det var kul att träffas! Funderade bara på om det fanns någon mer i gruppen som hade BF i dec/jan? Vi var ju bara två på träffen.
Bra med Facebook!
Angående den 14/10 funkar bra för mig. Jag nämnde lite kort innan vi skildes åt att min man gör egen lyxigare variant av glass och sa att ni gärna fick komma hem och smaka. Om det fanns intresse för detta trots att det kanske inte är säsong för glass så är alla som vill välkomna. Tyvärr bor jag ju i Tenhult.
Härligt! Vad trevligt med lite folk hemma! ;)
Min kommentar kring BF i dec. å jan. var mest för att se om det fanns några fler som hade senare än då. ;)
Hej igen. Blev osäker på om alla och all aktivitet gick över till Fb, men skriver här också. Alla som vill är välkomna till mig på lite fika imorgon kl. 18.00. Kan du/ni i te komma förrän senare är det ok. Det blir flera sorters glass och trevlig gemenskap. Adressen är Centrumvägen 9 G, tenhult. Lägenheterna har gult tegel, jag bor på andra längan bort från vägen, dörren är röd och det står 9 G på väggen. Hoppas många kan komma. Ses!