• spring

Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*

Hej!
    Jag hoppar gärna in i tråden. Jag är 37 år, bor i Huskvarna och väntar mitt första barn med BF 25/11.

Kul med en jönköpingstråd så man kan lära känna andra som är gravida  

• spring

Jag flyttade hit för 1,5 år sedan. Min sambo är härifrån och han var inte flyttbar eftersom han redan hade 2 barn när vi träffades.

Vart bor du?  

• spring

Hur går det med era graviditeter?

Jag mår hur bra som helst nu. Illamåendet är borta och molvärk och ömma bröst som jag hade i början är som bortblåst. Ibland blir jag nojjig att barnet inte lever längre eftersom alla symtom har försvunnit. Magen har inte heller växt förrän sista veckan. 

Känns skönt att se att magen växer lite nu, det är ju ett tecken på att det finns något där inne som blir större. Går in i v.17 imorgon.

Tyckte de första 12 veckorna segade sig fram. Men nu flyter det  bara på  

• spring
    ReasonWhy skrev 2013-06-11 22:54:09 följande:
    Skönt att du börjar må bättre. De flesta börjar ju må bra i den tiden du är nu. Själv mår jag mer illa än någonsin och allt känns som en kamp fram till 14 tiden på eftermiddagen... Men jag försöker vara positiv och tänka att det är en period som snart är över.
    Fy vad jobbigt. Äter du ingen medicin mot illamåendet? Men den kanske inte hjälper.
  • spring

Jag längtar till den 24 juni när jag ska på rul. Ska bli spännande att se krabaten igen

• spring

Hej tjejer!

Vi var på ultraljud i måndags och vi ska också få en kille

Tre killar i tråden än så länge       

• spring
    HaltaLotta skrev 2013-06-27 22:32:41 följande:
    Spring---- grattis grattis!!!

Nu har jag precis slutat jobbet och har semester!!!!!!! Skönt!
    Börjar med att gifta mig på lördag och sen blir det bröllopsresa
    På måndag!!!!

Vad mysigt med bröllop Vart åker ni på bröllopsresa?

Jag har också semester nu! Började min idag. Superhärligt   
  • spring
    HaltaLotta skrev 2013-06-28 23:12:33 följande:
    Spring//// det blir en vecka i Barcelona :)
    Barcelona är fint att åka till. Antagligen får ni bättre väder där än hemma Ha det så kul!
  • spring

Vad kul att det är aktivitet i tråden. Jag träffas gärna och snackar lite skit. Kul att lära känna andra i Jönköping som är gravida.

JohannaSL: Har inte tänkt på gravidyoga men efter jag läste ditt inlägg så googlade jag det och anmälde mig direkt. Kul! Då ses vi där För det är väl på Myoga du ska gå?

Annars mår jag bra, inga större krämpor. Men energin finns där inte. Tur att jag har ett flexibelt jobb så jag kan ta en liten vilostund om det behövs     

• spring

På tal om vagnar så har jag beställt en Tako Laret ifrån Polen. 4900kr kostar den och då ingår typ allt.
    Babyskydd, isofix, åkpåse, regnskydd, myggnät, skötväska och frakt. Den kan man också sätta direkt på chassit.

Jag hoppas att jag blir nöjd. Har googlat runt lite för att läsa vad andra tycker om den vagnen och de flesta verkar vara nöjda.      

Svar på tråden Gravida Jönköping BF höst/vinter -13/-14 *se hit*