Syskon i Västerås.
En till som planerar en 3:e.
Men det är svårt denna gång, har försökt i ett år nu, men "skam den som ger sig" :)
En till som planerar en 3:e.
Men det är svårt denna gång, har försökt i ett år nu, men "skam den som ger sig" :)
Jag har fått + på två test idag. :)
Det var tydligen inte mensen som kom i onsdags.
En skit dag blev plötsligt jätte bra. Jag vill skrika ut till hela världen.
Över 1 år tog det denna gång. Nu ska det bara gå vägen. Förra graviditeten var jag orolig ändå till sista dagen. Hade ett MA innan.
Jösses,
Tack, jag kan knappt fatta det själv. Jag skall göra ett test om ett par dagar också.
Dock har jag ingen koll när jag hade mens sist. Tekniknörd som jag är så hade jag det i en app på telefonen, telefonen gick sönder och var inne på lagning och alla data försvann så nu har jag ingen som helst aning om när jag hade mens.
Jag kommer inte ihåg det. Skit också. Men jag hoppas att det blir lite klarhet när jag får köpa ett veckovisande test.
Eller så får det visa sig sen, men det blir nog i mars/april.
Jag fick en blödning i onsdags, sen vart det mindre och mindre, men jag "brukar" ha så. Det börjar blöda för att sen avta någon dag för att sen bli Stockholms blodbad. Köpte test idag och var bara tvungen att testa eftersom det inte blev någon blödning.
Tidigare graviditeter har jag också haft en liten blödning, runt v 6 på alla tre. (Ett MA som sagt i v 9)
Ska vänta några veckor innan jag ringer till BM, Hoppas bara min sista är kvar, hon var super bra, så genuint engagerad och trevlig.
GRATTIS Lakrits!! Usch för oron som kommer nu, alltid är det något. Är det inte det ena så är det det andra. :)
ScillaBlå> Det sista som överger en är hoppet. Jag "hotade" kroppen med att ringa BM nästa vecka. Det fungerade ;)
Över ett år har vi försökt.
Lakrits> skönt att de avtagit och gör som du sa, håll upp med joggingen tills vul iallafall.
Här är allt som vanligt av mina graviditeter, lite dimmig i huvudet och får springa på toa dygnet runt. Precis som förra.
Det positiva är väl att vågen minskar innan inskrivningen på MVC plus att så länge jag springer på toa så vet jag att det är en liten i magen.
När jag fick ma så var jag helt normal i magen. (man måste det det positiva att inte få behålla någon mat)