Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(

Om han slår henna på det viset nu när hon bara är två år och faktiskt ganska hanter bar hur mycket kommer han inte att slå henne när hon blir äldre och mer trottsig?
    Du innser att du är lika medskyldig till det som händer som han efter som du inte ser till att skydda ditt barn?
    Finns bara en sak, ta dig där i från, ring soc, kvinnojouren, BVC, polisen, vårdcentralen vad tusan som helst men sök hjälp till ditt misshandlade barn.

• vampyria2

Om han slår henne nör hon ör så här liten vad tror du att han kommer att ta till om några år? Basebollträ kanske?

Nä finns vara en sak att göra, ta flickan till BVC så de får antekna blåmärket och kanske andra märken som finns och sen lämna aset.

Den som oåstår att det inte är så lätt är bara korkad, mannen slår för tusan barnet, skukke nånnpeta på nått av mina barn blir jag en tiger oavsett vem det är!

• vampyria2

Ärligt talat så tycker jag att det är värre att du stannar kvar och låter pappan behandla ert barn på det viset än det pappan gör, han verkar ju ha en skruv lös och fattar inte bättre, du vet att det är fel men väljer ändå att vara kvar hos honom :-/

Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(