Anonym (hyckleri?) skrev 2013-05-20 01:34:29 följande:
Vad är det som är korkat? Sitter ni inte och dreglar efter kändisar som Mel Gibson, Beckhams, Madonna m.fl som öppet sagt att de använder aga (och själva blivit agade)? Snälla, give me a break... Om det är något Sverige är så är det USA-besatt. Alla ska klä sig som stjärnorna gör, äta som de gör, prata som de gör... Att åka till NY ses som status, osv. Förneka inte det som är så j***a uppenbart. Då tycker jag det är så himla hycklande att i ena sekunden gilla på facebook, följa på twitter, lyssna på musik och kolla på filmer/tv program som innefattar alla de människorna som gör sådant mot sina barn. Varför är det plötsligt OK då? Varför kallar ingen Angelina Jolie för en jävla psykopatbitch som slår sina barn? För ni älskar dem. Avgudar marken de går på. Vill se ut som dem. Och jag har ingenstans försvarat det den här specifika pappan gjort, att ta i så hårt att det ger märken samt dra i håret är inte OK nånstans. Jag jämförde bara hyckleriet mellan att skrika "Jävla misshandlare, vilken psykopat!!!" åt denna mannen medan man inte höjer på ögonbrynen när kända människor gör samma sak, utan bortförklarar det med annat.
Blev du på dåligt humör nu när du fick svart på vitt att barnaga omfattas av misshandel i Sverige? Som du har drivit så hårt genom tråden... Det är smått fascinerande hur du själv hänger upp dig på dina egna argument (generella ANTAGANDEN) men bemöter inga frågor direkt riktade mot dig. Ha en bra dag!