Inlägg från: Anonym (Lämna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lämna)

Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(

Om detta är på riktigt blir jag tung och fylld av sorg i hjärtat. Snälla ts, lämna omedelbart den här mannen. För ditt barns skull och för din egen. Nån du kan sova hos i natt? Föräldrar, vänner, kvinnojour? Kontakta omedelbart socialtjänsten i din kommun, du kan söka på kommunens socialtjänstjour. Kan du snabbt packa en väska, ta barnet i vagnen, gå en promenad och ringa till socialtjänstjouren? Eller om det känns för skrämmande, ringa till nån vän/ släkting som hämtar upp er? Jag vet hur svårt det är( jag levde fem år med en man innan jag träffade min sons pappa och fast det har gått sju år nu så minns jag den där ensamma förtvivlan som jag kände. Då var jag ung och barnlös, vilket gjorde det hela lättare än för dig nu). Om det är praktiska saker som ekonomi, boende, etc som hindrar dig vill jag bara säga att även om det känns oöverkomligt nu så kommer det att lösa sig. Den känslomässiga biten , bandet mellan dig och den här mannen.. Tja.. Det är svårare men ts, han slår ditt barn. Berövar ditt barn på Hennes barndom.du kan inte bara blunda nu. Kramar till er

Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(