Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(
litentös skrev 2013-05-10 18:44:03 följande:
Får jag fråga varför innihelvete du stannade kvar hos honom efter första slaget? Jag hade slagit karlskrället med en stekpanna i huvudet om det hade varit mitt barn. Jag menar, kärleken borde väl ha dött efter första gången? För om du stannar kvar pga att han i rent övrigt är underbar och du tror att han kommer förändras så måste du tänka om. Sådana där människor behöver ett riktigt wake up call för att fatta vad dom håller på med, för han förstår inte vad han håller på med, eller så gör han det och bryr sig inte. Dra därifrån och utsätt inte ditt barn för det här en enda gång till! Hon kommer minnas vartenda slag annars och hon kommer minnas att du inte tog henne därifrån.Min man lämnade mig med vår nyfödde son för knark, nu har han haft ihjäl en människa och kommer spendera lång lång tid bakom galler för mord. Han låg med en av mina fd bästa vänner, ringde och skällde på mig, gav mig skulden, jag var hemsk, han ljög om sitt förflutna och sin ålder, han sket i oss, det värsta av allt är att han verkade glad.
Och vet du?
Jag älskar honom än.