Inlägg från: Sajjis |Visa alla inlägg
  • Sajjis

Min första son dog i min mage,den andra föddes prematurt och nu har vi fått reda på att pojken i magen har ett allvarligt hjärtfel (HLHS)....

Beklagar verkligen! Så fruktansvärt orättvist! :( Man undrar verkligen hur mycket man ska behöva gå igenom. Har en liknande situation bakom mig. Förlorade vårt första barn i ett missfall hösten 2011. Sen fick vi avbryta andra graviditeten pga ett allvarligt kromosomfel i vecka 21 sommaren 2012 o nu för en månad sen somnade vår lilla kille in i min mage i vecka 25. Vi har inte fått nåt svar på varför ännu. Tycker vi haft tillräckligt med slump o otur nu båda två. Vet du något mer om hjärtfelet? Finns det någon chans till överlevnad? En sån fruktansvärd situation du är i just nu, där man måste välja. Hör av dig om du vill prata. Största KRAMEN till dej!!

• Sajjis
    BodyMindSoul skrev 2013-05-09 09:45:12 följande:
    Oj det var verkligen två lika livsöden vi delar, så fruktansvärt orättvist! Jag inboxar dig gärna när jag landat lite mer i helgen.... Just nu är vi bara lamslagna.... Kram

Ja men absolut, hör av dig precis när du känner för det. Ta hand om varandra!
Svar på tråden Min första son dog i min mage,den andra föddes prematurt och nu har vi fått reda på att pojken i magen har ett allvarligt hjärtfel (HLHS)....