Mitt ex förstörde sonens 10års-dag .. lång
Mitt ex hade sonen nu i helgen då pojken fyllde 10 år. Jag Hade hört att han skulle ordna kalas på lördag för kompisar, sen ha familjekalas på söndag. Det vore väl inget fel med det
MEN
nu när pojken kommer hem så berättade han att pappan inte firade hans födelsedag hemma. De hade visserligen kalas på lördagen med kompisar men det var hans lillebror hos pappan som fick välja form och smak till tårtan de hade på det kalaset. Min son ville ha en hjärtformad princess tårta men det fick han inte! Lillebror fick välja aktivitet och musik till kalaset och han är endast 5 år och fyller inte ens år denna månad. Sonen fick presenter så som bio presentkort, presentkort på game osv från kompisar.. dessa tyckte pappan ha rätt att behålla själv då han då kunde som han uttryckte sig "köpa något vettigt för". Från pappan fick pojken ingenting.
Natten till söndag sov min son över hos en kompis ifrån pappans kretsar.. de fick väcka honom med pannkakor o grattis.....
På söndagen skulle de till farfar och fira där.... MEN nej! det skulle visa sig att det inte var sonen som firades utan farfars fru!!! Min son fick varken grattis eller presenter från någon i familjen där.!! De ansåg att trotts att han fyllde 10 den dagen så var det inte relevant för farfars fru hade fyllt år nån vecka innan o skulle firas. Han fick snällt sitta på en restaurang o äta sina pannkakor o vara snäll för Kärringens skull....
Jag är helt mållös!...det är vad jag kallar MOBBING o KRÄNKNING av högsta grad jag hade kunnat fixa en värdig o kärleksfull födelsedag åt min son men de förstörde det.... pojken är sååå ledsen o kom hem gråtande igår efter skolan..
Vad skulle ni göra i mina kläder jag har lust att "¤%&/" alla i exets närhet.. så gör man väl inte!!????
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-09 10:56
Eftersom ni undrade hur det gick... uppdatering finns i inlägg 35 och framåt..