Inlägg från: dennis02 |Visa alla inlägg
  • dennis02

Den största skithålan i hela Sverige..

Hyltebruk är en riktig skithåla + att där luktar skit från pappersbruket. Bara skitsnack och jävla skvallerkärringar som bor där. Jobbar man inte på bruket är man inte med i samhällsgemenskapen. I Hylte är man antingen knegare eller alkoholist.

Och värst av allt - alla dyrkar ELVIS! De anordnar t.o.m. Elviskvällar där folk klär ut sig till "The King", och den som är mest lik eller sjunger bäst vinner.

Kommer man utifrån och har en annorlunda musiksmak tycker de att man är en "jävla pundare" eller "08:a".

• dennis02
    JeanSaft skrev 2013-06-03 18:44:38 följande:
    Haha, jag såg rubriken och det första jag tänkte va "här skulle Gamleby passa in", och så rätt jag hade Flört  Jag är uppvuxen där (bor nu dock bara 2,5 mil därifrån), men jag får ångest så fort jag är i närheten av Gamleby. Efter att ha varit mobbad sedan lekis med lärare som inte gör ett smack åt saken är det inte min favoritplats på jorden Obestämd
    Men Gamleby är väl ändå rätt fint på sommaren har jag för mig?

• dennis02
    Klister skrev 2013-07-10 21:18:29 följande:
    Gamleby, Kisa, Horn, Boxholm, Blackstad, Mariannelund. Västervik är lika vidrigt fast i större format.

Befolkade av inavlade idioter. Och alla, även barnen, är groteskt överviktiga.

Men det är fint på sommaren. Den veckan man är där.
    Fast Mariannelund är väl rätt okej? Har varit där några gånger och tycker det är ett ganska gemytligt litet samhälle.

Svar på tråden Den största skithålan i hela Sverige..