Inlägg från: Aileen Allannah |Visa alla inlägg
  • Aileen Allannah

Den största skithålan i hela Sverige..

I love me skrev 2013-05-01 17:26:40 följande:

Njaaa, det är väl hyfsat nära Norrtälje som är rätt okej.......
    Så vitt jag vet så är det en jäkligt stor skillnad på Rimbo och Norrtälje... För att inte tala om den där byn lite mer norrut...
  • Aileen Allannah
    I love me skrev 2013-05-02 07:56:25 följande:

Har jag skrivit att Rimbo & Norrtälje är lika?!  Du borde nog läsa vad jag skrev som svar på det jag citerade!!

"LängtansBlåaBlomma" skrev att Rimbo ligger långt från närmsta civilisation och jag svarade att Rimbo ligger hyfsat nära Norrtälje som är rätt okej.

Vad är det du inte förstår med det?   
    Oj hjälp! Vadan denna aggressivitet? Tagga ner lite...
  • Aileen Allannah
    I love me skrev 2013-05-02 18:19:58 följande:

Var är jag aggressiv?  Jag förklarade vad jag skrev eftersom en del tydligen inte kan läsa.......är det att vara aggressiv?!
    Dubbla utropstecken brukar betyda att man skriker, men okej. Det kanske inte är hela världen om någon missar en liten del i texten heller? Men eftersom det verkar ha varit jobbigt för dig så ber jag om ursäkt att jag inte läste ordentligt, och jag vill självklart belysa att du har helt rätt, det är inte så långt mellan Rimbo och Norrtälje, absolut inte.
  • Aileen Allannah
    I love me skrev 2013-05-02 18:53:14 följande:

Vad är jobbigt för mig? Svar: inget!

Men det verkar vara jobbigt för dig att jag blir irriterad på att folk inte kan läsa och då anklagar du mig för att vara aggressiv - är liiite skillnad på att vara irriterad & aggressiv!

"Skriker" - då skriver man med STORA BOKSTÄVER!!   
    Jag ber om ursäkt för att jag inte läste ordenligt, jag visste inte att det var så viktigt för dig. Kan du släppa det här nu tror du?
Svar på tråden Den största skithålan i hela Sverige..