Inlägg från: I love me |Visa alla inlägg
  • I love me

Den största skithålan i hela Sverige..

Jag är upplänning ända in i benmärgen och har bott i Uppland i hela mitt 43-åriga liv bortsett från 2 år då jag bodde i Småland = Bankeryd & Anderstorp - 2 jävligt inskränkta orter där man måste vara smålänning för att bli accepterad. 

• I love me
    AndersFl skrev 2013-05-01 09:58:57 följande:
    Är inte folk ändå ganska sociala i Anderstorp? När jag vistades där hos en släkting några veckor fick jag intrycket av att det var många som var trevliga och inbjöd till umgänge. Åtmintone på Månsgatan, där min släkting bodde.

Minns att de hade en stor second hand butik där också, där det fanns en jääävla massa prylar.

Möjligt att det är så nu men inte när jag bodde där 1979 - 1980.
    Hi hi hi, lite lustigt att du nämner Månsgatan - var just där jag/vi boddeCool 
  • I love me
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-05-01 17:13:50 följande:
    Rimbo känns som en håla. Rökande gravida kvinnor, industritvätt som största arbetsplats och långt från närmsta civilisation.

Njaaa, det är väl hyfsat nära Norrtälje som är rätt okej.......
  • I love me
    Aileen Allannah skrev 2013-05-01 22:09:18 följande:
    Så vitt jag vet så är det en jäkligt stor skillnad på Rimbo och Norrtälje... För att inte tala om den där byn lite mer norrut...

Har jag skrivit att Rimbo & Norrtälje är lika?!  Du borde nog läsa vad jag skrev som svar på det jag citerade!!

"LängtansBlåaBlomma" skrev att Rimbo ligger långt från närmsta civilisation och jag svarade att Rimbo ligger hyfsat nära Norrtälje som är rätt okej.

Vad är det du inte förstår med det?   
  • I love me
    Aileen Allannah skrev 2013-05-02 09:16:25 följande:
    Oj hjälp! Vadan denna aggressivitet? Tagga ner lite...

Var är jag aggressiv?  Jag förklarade vad jag skrev eftersom en del tydligen inte kan läsa.......är det att vara aggressiv?!
  • I love me
    Aileen Allannah skrev 2013-05-02 18:36:12 följande:
    Dubbla utropstecken brukar betyda att man skriker, men okej. Det kanske inte är hela världen om någon missar en liten del i texten heller? Men eftersom det verkar ha varit jobbigt för dig så ber jag om ursäkt att jag inte läste ordentligt, och jag vill självklart belysa att du har helt rätt, det är inte så långt mellan Rimbo och Norrtälje, absolut inte.

Vad är jobbigt för mig? Svar: inget!

Men det verkar vara jobbigt för dig att jag blir irriterad på att folk inte kan läsa och då anklagar du mig för att vara aggressiv - är liiite skillnad på att vara irriterad & aggressiv!

"Skriker" - då skriver man med STORA BOKSTÄVER!!   
  • I love me
    Aileen Allannah skrev 2013-05-02 18:55:36 följande:
    Jag ber om ursäkt för att jag inte läste ordenligt, jag visste inte att det var så viktigt för dig. Kan du släppa det här nu tror du?

Släpp det själv.......för varför svarar man på ett inlägg som man inte har läst ordentligt vad som står?!
    Så JA, det är viktigt att läsa! 
Svar på tråden Den största skithålan i hela Sverige..