• Aprille

Fruktarianism

Hej! Jag är ny här och undrar om någon har erfarenheter av fruktarianism? Jag var på indonesienresa förra året och mötte en fantastisk man, Raul, som var fruktarian! En oerhört levande människa! Dela dina erfarenheter av fruktarianism!

Älskande. Dansande. Levande! Stolt mor till tonårsson, djärv utforskare av kosmos.
  • Svar på tråden Fruktarianism
  • Aprille

Jaså, vad kan hända om man bara lever på frukt då? Har inte vågat prova själv än även om jag går mycket i fruktdisken och funderat på vad man skulle kunna göra! Tack för att du delade med dig, deg är alltid så inspirerande att få ta del av andras åsikter!

Älskande. Dansande. Levande! Stolt mor till tonårsson, djärv utforskare av kosmos.
  • Aprille

Vad spännande! vilka grönsaker äter man då till exempel?! Är gurka bra om man ska bli fruktarian?!

• Aprille

Pratade med en kollega idag som höll på med något som hette LCHF det lät också spännande! Men då är det mycket mera kött!

Svar på tråden Fruktarianism