Lily of the Valley skrev 2013-10-02 23:02:08 följande:
Jag kom in på utbildningen

men just därför var det ett tag sedan jag skrev här, för det är väldigt fullt upp just nu. Det är en omställning från att ha varit föräldraledig i över 4 år till att sätta sig i skolbänken igen
Mamma Sarah: Vad roligt med ännu en valbobo

Varför flyttade ni hit, pga jobb?
Fiaaif: Självklart går det bra :) Jag pluggar på högskolan, så en lunch på stan lät inte helt fel
toksnippa: Är du ledig en dag i veckan nu då? Vilken dag isf?

Jag är ju hemma rätt ofta med barnen.
Krissy: Datoruppehåll lät som en väldigt god idé. Man måste pausa och försöka att bara vara i nuet

Vad pluggar du för nånting? Har du tänkt att ta uppehåll när bebis kommer?
Alla: Hej hej!
Hur står det till med er?
Krissy: Grattis till lilla bebisen som kommer :) Jag väntar också mitt andra barn som planeras komma den 9 maj.
Lily of Valley: Jag och sambon flyttade till Gävle eftersom min sambo blivot erbjuden ett arbete som ingengör här. Roligt att du kom in på utbildningen , hoppas att du trivs bra :) Jag läser förnärvarande femte terminen på förskollärarprog, campus och eftersom jag ska få barn så kommer jag att söka studieuppehåll minst 4 terminer från och med slutet av januari. Vem vet, vi kanske hamnar i samma klass när jag återupptar studierna :)
Alla: Är det någon av er som har varit till öppna förskolan i Andersberg? Öppna förskolan i Valbo har tyvärr inte öppet lika ofta och det är inte så mycket äldre barn där. Tänkte försöka hitta en annan eftersom jag även planerar att vara hemma med min son (född 2010) . Det skulle vara jätteroligt att lära känna andra föräldrar som har barn runt den åldern.
Är det någon som skulle vilja ses på öppna förskolan i Andersberg eller Valbo någon dag? Innan januari kan jag vissa vardagar men mest på helger. Efter januari är jag och sonen ledig på vardagar.
Min son tycker om att gå på Friskis och svettis familjegympa i Gävle. Är det någon som har varit på det? :)
Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig vecka!
Mvh
Sarah