Nu kommer jag låta som en total ragata! Men det känns som om min graviditet inte är min längre... Min svärmor lägger sig i ALLT!!! Namn som vi bestämt sen länge går inte, dom e fula, konstiga och istället så kommer hon med sina förslag och säger att bäbis ska heta det... Hon berättar för folk trots att vi sagt att vi inte vill att alla ska veta, vi får inte berätta själva utan det vill hon göra... Känner mig så uppgiven, ledsen och inte lika glad längre. Jag har varit väldigt osocial mot allt och alla den senaste tiden och inte orkat varken prata eller sms:a, något som gjort henne fly förbannad... Detta har lett till att hon bråkat med min sambo, gjort honom förbannad och sedan har det tyvärr gått ut över mig. Något som han inte haft för avsikt.. Men jag blir så himla ledsen, det är mitt första barn! Jag vill inte behöva rapportera till henne flera ggr i veckan! Jag pratar inte ens med mina föräldrar så ofta... Försökt prata med sambon, han förstår mig men önskar att JAG ska komma bättre överens med hans mamma. Men jag känner mig stressad av alla hennes samtal och sms.
Förlåt att jag spyr galla här, men kände att jag behövde skriva av mig.