Första barnet - BF januari 2014
Jag har också ACO Gravid men började efter plusset. Hoppas att dom gör nytta iaf
Imorn ska jag ringa MVC , yay! O idag gick jag in i vecka 7. Halva första trimestern har gått
Jag har också ACO Gravid men började efter plusset. Hoppas att dom gör nytta iaf
Imorn ska jag ringa MVC , yay! O idag gick jag in i vecka 7. Halva första trimestern har gått
Haha någon mer som har symptomet übertrött sambo? Aldrig förut har han varit så trött o snarkat så mycket, det lilla livet :P
Jag hoppas verkligen att det går bra för oss alla. Läste lite om blödningar igår, jag har inte haft några men det alltid bra att ha lite koll. Det är inte ovanligt med blödningar eller att sympotom går upp o ner. Men visst blir man nervös när det kommer dagar med mindre :/
Jag ringde mvc o fick tid för hälsosamtal nästa fredag, långt till dess ju!
Är det någon mer som har rökt eller röker? Jag slutade nån dag efter plusset o har haft ett återfall när det kom en jobbigt dag men jag är så himla röksugen idag!!!! Gaaah! Jag tänker INTE röka Keep strong!
Jaa usch jag vet! Det känns så bra att jag klarar mig utan, får ta djupa andetag med frisk luft Att dricka vet man ju också, det är lättare att stå över ett glas vin men inte visste jag att bebis blir medvetslös Usch o fy!
Är det inte helt fantastiskt att vi ska få små bebisar?! Idag är en bra dag :) Grattis till alla
Ja jag rökte förut men inte längre , skrev jag inte det? Det är beroendet som gör att jag är röksugen inte att jag vill mitt barn illa. Jag tycker det känns bra att jag slutat, känner mig stark o glad för det ^^
Ja jag fick ett återfall, jag o sambon hade bokat tid på abortmottagningen. Det var en jobbig dag, men ingen ursäkt. Jag har heller inte som ambition att röka, fortsätta eller börja igen varken nu eller sen, tror jag ingen har. O man behöver inte folk som skäller på en ^^. Inte jag iaf eftersom att jag har slutat. Hurra!!
Så är det iaf. Tror inte det är någon som är fri från brister men jag har håller iaf på att bekämpat min. Tack för ursäkten..