• shopahollic

Är den här barnvagnen verkligen för "tjejig"?

Då det tydligen måste ha stuckit någon i ögonen som sett till att tråden plockades bort så lägger jag upp den .. igen. Då den inte bryter mot några regler.  
    Är det kanske du som också kände för att skicka den omogna kommentaren till blogginlägget detta handlade om?

Så här skrev jag : 

"Jag köpte en barnvagn till yngsta sonen men har nu fått höra vid två tillfällen av förfärade kvinnor att den är till flickor och alldeles för tjejig för pojkar? Jag såg den som unisex, men... ja ärligt.. vad tycker ni? " 

majbebis08.blogg.se *Mercedes 080521 *Leon 100131 *Henry 120819
  • Svar på tråden Är den här barnvagnen verkligen för "tjejig"?
  • Mercedez

Anledningen till att den togs bort var nog att du gjorde reklam för din egen blogg

• shopahollic

Jag svarade dig där, men du kanske missade det? Att länka till ett inlägg är inte emot reglerna då jag inte gör reklam för något och inte för någon ekonomisk vinning öht. Anledningen var för att jag skrev från sambons minidator och inte kunde ladda ned bilden hit.

Du verkar ha problem med det? Varför? Stör du dig lika mycket på alla "länka till din blogg" trådar som finns här?

• viseversa

Jättefin. Hade inte haft problem att använd den till sonen. Men jag är ju en person som klär min son i rosa och låter hans lockar växa fritt också.

• Mercedez
    shopahollic skrev 2013-04-26 22:14:56 följande:
    Jag svarade dig där, men du kanske missade det? Att länka till ett inlägg är inte emot reglerna då jag inte gör reklam för något och inte för någon ekonomisk vinning öht. Anledningen var för att jag skrev från sambons minidator och inte kunde ladda ned bilden hit.

Du verkar ha problem med det? Varför? Stör du dig lika mycket på alla "länka till din blogg" trådar som finns här?

Inte jag som gjort reglerna
  • Dixie

den vagnen var ju jättefin - den hade jag gärna haft till min dotter eller son!!

• viseversa

Sen varför bry sig om vad andra tycker? Tycker du om vagnen så använd den och var stolt.

• shopahollic

Nej och i mejlet med anledning varför den togs bort så stämde inte ens en av punkterna in på det inlägget.. skumma regler

• Whitetrash86

Som när jag hade en blå vagn till dottern och fick höra vilken fin son jag har... Men antar att blommor inte är accepterat för pojkar.

• Mercedez
    shopahollic skrev 2013-04-26 22:19:21 följande:
    Nej och i mejlet med anledning varför den togs bort så stämde inte ens en av punkterna in på det inlägget.. skumma regler

Stämde inte in enligt vem?
  • Zayco

Varför skulle vagnen vara tjejig när den mestadels är blå?

Svar på tråden Är den här barnvagnen verkligen för "tjejig"?